Obr: ZBYŇA
Následujícího rána se Tonda, hrdě s odznakem kadeta Oboje vydal splnit první úkol. Vlastně sám nevěděl, co za úkol to bude. Dost možná ošetřit hromadu zraněných nebo snad dokonce zabít Raubíře.
Po chvíli si všiml pár dalších chlapců, a dokonce jedné dívky s odznaky kadetů. Na všechny se usmíval, ale nikdo si ho moc nevšímal. Všichni byli značně nervózní. Jeden účastník nervozitou ale vynikal nad ostatními.
,, Já tam nejdu, POMOOOOC!" Pištěl blond chlapec asi v jeho věku. Měl zářivě modré oči, teď k smrti vyděšené, a Tonda si všiml, že má na sobě poměrně drahé značkové oblečení, oranžové tričko s kapucí, drahé černé kalhoty stažené bílým páskem a tenisky značky converse. Rozhodně pocházel z města a z dobrých poměrů, o čemž svědčily i jeho pečlivě upravené vlasy, hodinky a dokonce mobilní telefon.
Zrovna teď se div nevěšel na krk jedné z ošetřovatelek, která měla co dělat, aby ho nepřetáhla něčím po hlavě.
,, Tak tam nechoď!"
,, Ale když já musím, nemám na výběr, ale nechci tam, jsou tam určitě zlí Raubiří ozbrojeni řadou nožů, cepů, kulometů, bazuk a kanónů...."
,, Zase tolik zbraní nemají." Povzdechla si.
,, Tohle je ale sakrapráce situace, což je mimochodem ukázková aliterace...každopádně, ještě jsem ani nezasunul, takže tady nehodlám zkapat jen proto, že se můj fotr musel zadlužit!"
,, Měl bys být statečnější, a splácet svoje dluhy!" Odsekla. ,, A nepotřebuji znát všechny informace o tvém životě!
,, Ne! Zachraňte mě! Mám...mám vám co nabídnout, sice jsem o peníze přišel, ale jsem opravdu chytrý, já..."
,, Můžu nějak pomoct?" Ozval se Tonda. Chlapec před něj div nepadl.
,, Musíš mě odsud dostat! Já tam nemůžu jít, nemůžu ty zkoušky splnit! Jsem Zbyněk Augusten, TEN AUGUSTEN! Jako ten vysokoškolský profesor, to byl můj děda! Matka byla modelka, Nina Augustenová, určitě ji znáš! Byla fakt slavná! Já sem nepatřím!"
,, Tak proč tu jsi?"
,, Můj otec, než zemřel, po sobě nechal velké dluhy, a bylo mi řečeno, že je musím splatit já! A pokud nechci jít šlapat do gay bordelu, mám prý jít sem a stát se členem Odboje, protože za to jsou velké peníze, ale já nechci být záchranář ani vrah nájemných vrahů! Já chci být učitel! Nebo soudce!"
,, Třeba ty zkoušky nebudou tak těžké." Snažil se ho uklidnit Tonda. ,, Víš, všichni zde jsme v určité situaci...kdy v mladém věku potřebujeme sehnat peníze pro naše rodiny. Tohle je šance."
,, Ale já si to takhle nepředstavoval!" Dupnul si.
,, Život se občas neodvíjí tak, jak si ho představuješ." Řekl Tonda trochu nevrle, protože chlapec před ním byl očividně rozmazlený zbohatlík, který přišel o peníze bohatých rodičů, zatímco jemu zabili bratry, zmrzačili rodiče a poškodili sestru.
,, A dost! Já tam prostě nejdu, a hotovo! Hotovo, tečka, konec šmitec, zamítnuto, bez otázek, rázně a jasně!"
,, A co tvé dluhy?"
,, Půjdu dělat toho prostituta!" Odsekl. A protože mluvil značně nahlas, několik ostatních kadetů se po něm dosti pobaveně otočilo.
,, Netřep nesmysly! Místo abys chtěl prodávat svoje tělo nějakým úchylákům, bys mohl taky udělat dobrou věc! Raubíři rabují, napadají a vraždí. Můžeme velmi zlepšit situaci, když se s nimi vypořádáme. To je užitečnější, než se válet pod někým na privátu."
ČTEŠ
Hyper Toxic Odboj
БоевикTondovi bylo teprve patnáct, když přišel o své tři bratry, a jeho rodiče podlehli útoku Rabiátů. Zůstala mu jen sestra, která potřebuje pomoct...A tak se rozhodne sám stát členem odboje bojujícím proti oněm Rabiátům, vrahům a travičům. Na své cestě...