Laren, kendini yerde sürüklemeye başladı. Kapının açık olduğunu anladı, hava geliyordu. Ellerini çözmenin imkânı olmadığının farkındaydı. Başını sağa sola sallayıp sandalyenin arkasına sürtünerek göz bağını başının üzerine kadar taşıdı.
Kapıdan az da olsa ışık geliyordu.
Gözleri açılınca daha da bir cesaretlendi. Adamların içeri girdiği andaki korkusu ve heyecanı azalmıştı.
Ayağı bir şeye takıldı. Loş ambarda pek fark edemedi sonra bir el ayak bileğinden yakalayınca çığlık attı.
Yukarıda koşuşturmalar vardı. Laren çığlık atmaya, yerdeki elde onu kendine çekmeye çalışıyordu. Gelişi güzel tekmeler atıyordu.
" LAREN, LAREN."
Dom'un sesini duyunca rahatladı.
" Aşağıda bir yerdeyim, çabuk gel."
El ayak bileğine asıldıkça asılıyor Laren de çığlık atıyordu.
Dom ve iki kişi aşağı paldır küldür indi. Dom elindeki ışığı etrafta gezdirdi. Yerdeki Adamı gördü ve ateş etti.
Laren bu kez daha kuvvetli bir çığlık attı.
" Tamam güzelim şimdi seni alacağım sakin ol tehlike geçti."
Birisi ambarın ışığını açtı. Laren, gözlerini kapattı. Hiç bir şey görmek istemediği gibi, karanlığa alışan gözlerini açamadı.
Dom, onun ellerini çözüp kucağına aldı ve sarıldı.
" Geçti, geçti, seni buldum."
Daha çok kendini teselli eder gibiydi.
**** ****
Tüm iş adamları ( Mafya liderleri) toplanmıştı. Don Mattias Cappolo masanın başındaydı. Çarşafı açtı. Alkışlandı.
" Beyler asıl meseleye gelirsek, dün kızımın düğününde tatsız bir olay yaşandı. Bir misafirimizin ki, kendisi evlilik dolayısıyla akrabam oldu, eşi kaçırıldı.
Bu olayı duymuşunuz ama kimin yaptığını bilmiyorsunuz! Ben açıklayayım, öncelikle, bizim yasalarımızda kadınlarımıza ve kızlarımıza dokunanın öleceğini hepimiz biliriz.
Öyle değil mi Bay Curtis?"
Adam başını salladı ve terini sildi. Cappolo aniden silahını çıkartıp adamı alnını ortasından vurdu.
Hiç kimse kımıldamadı ve şaşırmadı.
Kapı açıldı, içeri giren iki adam masadan cesedi aldı ve kan olan yeri sildi.
" Ve sevgili damadım Donono yaptığın ve kirlettiğin işlerin sonucunda , beni ve ailemi ne kadar aşağıladığının farkındasındır umarım.
Hepimizin kendi işleri var. Birde ortak yaptığımız. Kimse ortağından bir şey çalamaz.
Silah ikinci kez ateşlendi ve Cappolo ortanca kızının kocasını vurdu. Aynı işlem onun içinde yapıldı. Beyler yastayız.
Bana sormak istediğiniz bir şey yoksa şimdi yeni evlilere hediyelerini vermek için ayrılıyorum."
**** ****
" Bileklerine buz koymalıyız. Evans öyle söyledi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZ + 18
Romance"Benden başka bir kadını becerirsen o kadın ölü bir kadın olur bilesin!" "Beni tehdit mi ediyorsun?" " Uyarıyorum."