Odamdaki çalışma masasının dönen sandalyesinde odanın bir ucundan öbür ucuna gidip duruyordum. O günden sadece 2 gün geçmişti. Hafta sonu olduğu için şükür namazı falan mı kılsam.
"Felix sikicem seni dur artık başım döndü"
Hemen dönen sandalyeyi durdurup kafamı kaldırdım. Chaeryeong bana dik dik bakıyordu.
"Varmı ki"
Tekrar başımı geriye yaslayıp dönmeye devam ettim. Bir anda Chaer tepeme dikilip kafama ıslak peçete şaplatınca sandayleyede geriye doğru düştüm.
"AGHH!!"
Chaeryeong kahkaha atıyordu.
"CHAERYEONG NE GÜLÜYON LAN OÇ"
Elini uzatırken gülmeye devam ediyodu.
"Tövbe Tövbe kanka bişeyin var mı"
Ayağa kalkıp yataktan aldığım örtüyle Chaeryeong'u boğmaya başladım.
"AAAAAA ÖLÜYOM İMDAT"
Odaya birden annem girince Chaeryeongu serbest bıraktım oysa hemen annemin arkasına saklandı.
"Wheein teyze oğlun beni öldürmeye çalıştı"
Annem ayağındaki terliği çıkarıp kafama fırlatınca Chaer arkadan zafer gülüşü atmıştı.
"Ya anne şu kızı benden daha çok seviyosun"
Annem Chaeryeonga bakınca hemen dudağını büzüştüren Chaere göz devirdim.
"Chaeryeongta benim kızım sayılır"
Annem odadan çıkınca tekrar oflamaya başladım.
"Kabul etcen mi basketbol işini"
Başka yapacak bişey yoktu, basketbol çok güzel oynuyordum ama 5 yıldır oynamıyordum unutmuş olabilrdim.
"Kabul edecem ama sınıftan 5 kişi bulmamız lazım"
Chaeryeong hemen dikleşti
"Kanka tamam işte ben,sen, Jeong, Jis ve Seung takımda oluruz sınıf laf yaparsa sikerim susup otururlar"
"Gruba yazalım bari belki öbürleri istemez"
"İstemeyenide sikerim oyunda götten yemiş gibi kıvranır"
"Chaeryeong sen azdın mı"
"Kalktı, bak kalktı"
Gülerken ayağa kalkıp masadan telefonu aldım.
12A Kaşarları
(Yuna, Chaeryeong, Sunoo, Minnie, Ningning, Mingi, Felix, Jisung, Seungmin, Jeongin, Kai, Kyungsoo, Taylor, Riki)Yuna
Turnuvaya katılan varmı bizdenSunoo
Ben katılamam yeni manikür yaptırdımMinnie
Ay götüme bak heleKyungsoo
Helelele bensiz dedikodu mu yaponuzKai
Seni nasıl köşede 36 tur sikebilrim onu düşünüyorumKyungsoo
Ha?!?!?!?!Taylor
Bazen diyorum ülkeme geri mi dönsem sonra aklıma 12-Cdeki Selena bebeğim geliyor vazgeçiyorumRiki
Suriyelilerin Türkiyeden gitmemek için salladığı bahaneler = Taylor malının ülkesine gitmememek için uyudurduğu bahane
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketbol Turnuvası//Hyunlix
Humor12.sınıflar arasında olacak Basketbol Turnuvasında Felix ve Hyunjin rakip olur..