H&H|BAB 3

8 1 0
                                    

Setelah keluar dari club,Hazrin menyuruh anak buah nya untuk drive buat pulang ke rumah mummy daddy nya.

Hazrin termenung di dalam kereta sambil berkata "Hawa Melda?".

Setelah beberapa minit.

"Tengku,kita dah sampai",Hazrin keluar dari kereta itu dan ketika masuk ke rumah,dia melihat daddy nya bersama ketiga adek kembarnya sedang berborak.

"wassup along",soal haikal kepada abangnya.Hazrin membalas "Hm" sambil merebahkan badannya di sofa.

"Hazrin Malik"

"kenapa daddy?","macam mana kumpulan knights kamu?","berjalan lancar cuma beberapa hari nanti Rin nak fly Itali nak tenggok senjata kita and anak buah kat sana"soal Hazrin.

"Nak kita orang tiga ikut along tak?"tanya hairul kepada abang nya itu,"Hm,along nak bantuan korang bertiga".

Secara tiba tiba mummy dan adik perempuanya datang kepada mereka semua.

"Rancak borak sampai lupa mummy dengan baby ke tu?"

Mereka semua ketawa

"Borak kosong je my,tak penting pun",Hazrin takut kalau mummy nya tahu tentang kumpulan gelap mereka.

"Haih" mengeluh adik terakhirnya dengan kuat.

Maheera meletakkan kepala nya di atas bahu abangnya,"kenapa baby abang ni?","baby peninglah,banyak sangat kerja ni dengan kawan kumpulan baby ni tak nak bagi kerjasama "

Ketiga adik kembarnya ketawa dengan sangat kuat.

("Suka sangat sakat adik perempuan diorang ni")

"ALONG!,tenggok diorang ",sambil membuat muka sedih ke alongnya.

"Haikal,Hairul,Haidil,tak payah nak gelakkan baby sangat ,korang gi buat kerja korang sekarang."soal Hazrin sambil bernada marah

(Tak suka sangat adik perempuan dia di kacau)

𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝

Hawa yang sedang membaca novelnya terganggu oleh telefon nya yang berbunyi.

Hawa melihat nama di telefon itu "iris",Hawa mengambil telefon itu dan menjawab "kenapa call ni Iris?".

"Aku rindu kau lah elda","Iyain aja deh",mereka berdua ketawa bersama.

𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝

Setelah selesai Hawa menunaikan solatnya,dia mengambil tasbih di dalam almari lamanya dan ternampak sebuah buku dan di muka surat depan nya ada perkataanya.

"T.H.M"

"Siapa diaaa??"

Hawa meletakkan semula buku itu dan pergi ke katilnya.

𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝
"ayah"

"HAWA MELDA BINTI ALHAM"
"DUIT KAU NI TAK CUKUP AKU NAK BELI DADAH"
"AKU NAK BAYAR HUTANG GAN ALONG LAGI"

Hawa mengusap mukanya sambil berkata "astagfiruallah ayah,bila ayah nak bertaubat ni"??

𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝

                                                SEPARUH NAFASKU

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                
                     SEPARUH NAFASKU

SEPARUH NAFASKUWhere stories live. Discover now