Son Feci Bisiklet - Beni Rahatta Dinleyin
Esin Lâl Aksu
★
Bilinmeyen Numara;Selam
Bilinmeyen Numara;Ben Yunus iyi misin geceden sonra?
Bilinmeyen Numara;Herhangi bir ağrıda sızında arayabilirsin direk hastaneye alabilirim
Bilinmeyen Numara;Sizi o halde gördükten sonra içim rahat etmiyor da
Bilinmeyen Numara;Bizi birde benim kendi doktoruma göstersek olur mu?
Bilinmeyen Numara;Biraz daha iyi olun bir kaç gün sonra yüz yüze görüşebilir miyiz?
Bilinmeyen Numara;Yanlış anlamayın lütfen
Esin;
Selam daha iyiyim teşekkürlerEsin;
Yok yok teşekkürler iyiyim gerek yok başka hastaneye falanBilinmeyen Numara;Biraz daha iyi olun bir kaç gün sonra yüz yüze görüşebilir miyiz?
➥Esin;
Teşekkürler ama sizin için sıkıntı olmasın diyeceğim de basına yansımış zaten kazaBilinmeyen Numara;Onlar önemli değil düşünmeyin o kadarını
Esin;
Sizi bizi artık kaldırsak mı bariBilinmeyen Numara; Öyle olsun bakalım Esin
Bilinmeyen Numara; Peki yarın okulun varsa gidebilecek misin?
Esin;
Orasını bende bilmiyorum işteEsin;
Ama bir şekilde izin alacağımYunus;İstersen ben halledeyim
Esin;
Uğraşma boşver yeterince işin var zatenYunus;Sorun değil sonuçta seni bu duruma ben getirdim ben halledeceğim
Esin;
Tamam Yunus teşekkürler istediğin zaman yüz yüze görüşürüzYunus;Görüşürüz Lâl
Telefonu Ecem'in salonundaki L koltuğa fırlattım.Kafamdaki ağrıyı umursamadan sabah sabah kahve yapmak için mutfağa ilerledim.
Ecem'in odasına bakmak için aralanmış kapıdan kafamı uzatıp baktım.Hala uyuyordu gece boyu oturmuştuk üstüne Ecem benim sunumumu kendi tamamlamıştı.Onu. hakkını asla ödeyemezdim.
Geceleyin abim beni aramıştı.Basına yansıyan kazadan benim aracımı tanımıştı ama şuan İzmir'de bir maç olduğundan spor kanalı onu oraya gönderdiğinden yanıma gelememişti.
Ama İstanbul'a ayak bastığı an yanıma geleceğini birşey lazım olmadığını sormuştu.Hatta benden önce Yunus ile Kerem'le konuştuğunu söylemişti.
Kahveyi kaynatıp tekrardan koltuğa geçtikten sonra sunumu hocama eposta olarak atmıştım.Zar zor bittirdiğim ilk sunum olmuştu.Şuan Türk dili ve edebiyatı okumasaydım ne oluyordu diye düşünmeden edememiştim.
Sabah'ın dokuzuydu.Yapacak bir işim yoktu aslında dersim vardı ama gidebileceğimi düşünmüyordum.Öylesine televizyonu açıp izlemeye başladım.Sabah haberine denk geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitme | Texting
ChickLit"İnceldiği yerden kopsun Lâl bitti"dedi.Kalbime aldığım darbeyle durdum. "Ne demek bitti Yunus"diyebildim sadece. "Kısaca bitti Allah'a emanet ol Lâl numaramı da sil lütfen" ★ "Gitmesen olmaz mı en azından bir gece?"