1

6 1 1
                                    

Ben Sultan Papagan. Ben ilkokulda bir adama asik olmustum. Onun adi Şükrü Atmaca. Ve suan onun ilen evleniyom. Ama bilin bakalim ne oldu! Ilkokul askim zamaninda "Pavyona hazirlik klub"unden eski is arkadasi Nurdan Beşgöbek, dugun salonuna giris yapti ve bir lafiyla dugunumuzu mahif etti!!!

"Ben bu dugune el goyuyon gâri! Bu nikah kiyilamaz! Burada kiyilcak bir sey var ise bu da benim canimdir! Eger evlenecüseniz ben kendi canima kasit edecem!!!"

Herkes bir anda alkislamaya baslamisti. Ben ne oldugunu sasirmistim. Herkesin neyi, neden alkisladiklarini bilmiyordum. Ben de alkislamaya basladim.

"Nurdan? Sen misin bu guzellik?"

Şükrü bu soruyu yöneltince gözlerimi belerttim ve şükrüye baktım. Ne diyordu bu zalımın evladı!? Ne demek güzellik!?

"Şükürü!? Kendine gel gari! Ben senin müstakbel karınım ve benden başka güzellik diyemezsin kimseye!"

Şükrü dediğim şeye utandı ve başını eğdi.
Çok mahcup bakıyordu mistakbel kocişim. Nurdan Beşgöbek, Şükrücüğümün elini tuttu ve ona baktı.

"Şükrü, üzülme sen. Biz daha sonra yine konuşuruz. Hadi ben kaçaratto guzum, bay"

"Haberleşiriz Nurdancığım!"

Nurdan Beşgöbek burdan ayrıldıktan sonra beni bir ağlama tutmuştu. Hemen ağlayıverdim oracıkta. Şükrü şaşkınlıkla bana baktı.

"Ne oldu karı hanım. Niye ağlayıp durun?"

"Sen benden başkasına nasıl cığım cicim dersin seni hain beş para etmez kepekli tandır ekmeği!! Ben seninlen evlenmeyeceğum! Cağam cağam cağam!!!"

"A-! DUR! HER AKŞAM AŞIRI YEMEKTEN 30 KİLO ALAN FISTIKLI NUTELLALI KURABİYEM!! GİTME!!"

Şükrü arkamdan ağlayarak haykırışlarla seslenirkene ben düğün salonunu terik etmiştim. Artık dayanamıyordum. Şükürü ilen 3 yıldır birlikteydik ve ben aslında onu tanıyamamış idim!! Ne yazık...

Ben göz yaşlarımlan hakimiyet kuramaz iken koşuyordum ayrıca. Sonsuzluğa. Ömümü de göremiyordum. Göz yaşlarım görüşümü engellemekten başka hiçbir işe yaramıyordu. Der iken bir bedene bodoslama toslamam ile az daha yere düşeriken o bodoslama tosladığım beden sahibi beni anında tutverdi. Omaygat!! Bu da kimdikine böyle!!??

"Ärə ýoû œkay, and whərə is thə Takšim Məydän?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ayak parmagim fitik oldu (yanlislikla)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin