Szóval már eltelt egy hónap, nem történt semmi. Loki még mindig itt van, MÉG nem csinált semmit. Eldöntöttük, hogy valamilyen módon visszahozzuk anyát hozzánk, csak még nem tudjuk, hogy hogyan.
Végre nyár van. Nagyon sok tervünk/tervem van. Először is: Visszahozni anyát. Másodszor is: Együtt lenni apával és a családommal. És végül: Még többet együtt lenni Danivel. De először is az érettségi buli!
Ma van július 28.-a. A sulinak már vagy másfél hete vége van. Astrid és Daniel leérettségiztek. Végre itthon vannak. Jövőre már végig itthon lesznek. Nekem még van egy évem, de magántanuló vagyok, úgyhogy a következő év is gyorsan el fog telni.
A fiúknak ma este lesz az érettségi bulijuk a városházán. Meghívtak egy csomó embert. Kennedyéket, Korgot és Dwanet, Sifet és Valkyriet, Isát és Gracet ( a fiúk édesanyját ), engem, apát és Masnit, Új Asgard összes érettségiző gyerekét, plusz még egy-két embert a sulijukból.
Este hétkor kezdődött a parti. Apával csináltunk tortát és sütiket. Vacsora után elkészülődtünk és indultunk is. Már nagyon vártam, hogy lássam Danit. Amióta vége van a sulinak, nem láttam Danit, pedig már eltelt egy hét.
Amikor odaértünk a városházához, már nagyon sokan ott voltak.
-Dani! -láttam meg őt, ahogyan boldogan táncol Astriddal.
-Thani? -szaladt ide hozzám én pedig a boldogan öleltem át. -Hiányoztál!
-Te is nekem Dani! -Ó te jó ég, ez a kedvenc zeném! -kiáltottam fel, amikor megszólalt egy nagyon pörgős, hangos zene, Taylor Swift-től.
-Táncolunk? -mosolygott rám.
Csak rámosolyogtam és ő már húzott is a táncparkettre. Nagyon sokat táncoltunk, míg egy világos barna hajú, nagyon szép lány be nem lépett.
-Szia Dan! -szaladt ide hozzánk a lány és konkrétan félre lökött és Dani nyakába ugrott.
-Lizzy, azt hittem nem jössz!
-Tudom Dan, de a családi nyaralásunkat Balin, elnapoltuk, hogy itt legyek a csodálatos partidon.
-Lizzy, ő itt a barátnőm Thani Foster! Thani, ő itt Lizzy McCeartin, a Harvardon volt az osztály elnökünk.
-Hozok nektek puncsot! -mondtam és sarkon fordulva mentem a bár pulthoz. Mire visszanéztem Lizzy már Daniel körül sürgött-forgott. A poharak kiestek a kezemből és összerogytam.
Sif jelent meg mellettem. Elkísért abba a szobába, ahol az első Új Asgardi éjszakámat töltöttem.
-Hívd ide apát! -csordult ki egy könnycsepp a szememből és Sif már el is ment Thorért. Ott ültem azon a kanapén, ahol anya és még jobban elkezdtem sírni. Egyszer csak apa és Masni jelent meg.
-Thani, mi a baj? -ült le mellém apa.
-Lizzy McCeartin, a Harvardról. Ott van egész este Dani körül.
-És vajon Daninek is tetszik?
-Nem tudom! -zokogtam.
-Na látod, Daninek te vagy a fontos, nem Lizzy. -vigasztalt apa.
-Haza akarok menni! -suttogtam.
-Biztos? -kérdezte.
Bólintottam és elindultunk hazafelé. Apa szólt Lokinak, hogy hazamegyünk és csodák csodájára ő is jött velünk. Daniel odajött hozzánk és jött vele Lizzy is.
-Thani, mi a baj?
Nem mondtam rá semmit, csak mentem tovább, csak egy szúrósan ránéztem Lizzyre. Apa ment oda hozzá és mondott neki valamit.
YOU ARE READING
Thor lánya: Kezdetek
FantasySziasztok! Örülök, hogy idetévedtetek. Egyszerűen imádom Thort, de ezzel ki nincs így? Az utolsó rész Thor: Szerelem és Mennydörgés vége nagyon nem tetszett. Nem értettem, hogy Thornak miért kellett elveszítenie Janet. Ebben a storyban egy másfajta...