Fondoten okula yeni gelmişti. Platin sarısı, yağlı, yanık saçları ve fondoten sayesinde vücudundan on ton açık yüzüyle ilk günden tüm erkeklerin dikkatini çekmişti.
Sınıfa girer girmez tüm bakışların ona dönmesiyle hızla yerine oturdu. Herkesin ona bakması fondoteni germişti. Tenefüs zili çalar çalmaz fondotenini de alıp tuvalete koştu. Çirkin olduğu düşündü ve yüzüne 11. Katmanı ekledi. Tuvaletten çıktığında yine herkes ona bakıyordu. Acaba garip mi gözüküyordu?
Kendi kendine yürüyerek dışarı çıktı ve bir kızın ona baktığını fark etti. Kızın sinirli bakışlarından rahatsız olarak ona bakmayı kesti. Hızlı hızlı ondan uzaklaşmaya çalışırken, deccalimsi varlık ona doğru geliyordu. Kızın kontürden dikdörtgen olan burnu şeytanımsı bir görüntü veriyordu. Yanındaki ondan farksız arkadaşları fondoteni köşede kıstırdılar. Fondoten, korkuyla çirkin suratlara baktı ve korkudan yüzünü bir de ter tabakası kapladı. İçlerinden çete lideri kontür kız ipince sesiyle çığrınmaya başladı.
"Bana bak gerizelalı kendini ne bok sanıyosun sen yağlı surat"
Fondoten şaşkınlık içinde ona bakakaldı. Daha okula geldiği ilk günden bu da neydi böyle? Üstelik bu uzaylımsı varlıklar ucubeye benziyordu. İçlerinden birinin kolunu sertçe sıkmasıyla irkildi.
"Bana bak beni tanıyo musun bilmiyorum ama şu andan itibaren tanı. şu yüzündeki elli kat fondoteni sil. sen koskoca kontürün ışığını alıp 12'lerle çıkmayı düşünme bile. BU OKULUN EN POPULER KIZI BENİM!"
Diyerek bağırdı. Ne diyeceğini bilemeyen fondoten elini ondan çekip hızlıca tuvalete koştu. Yüzündeki tüm fondoteni akmıştı. İlk günden fondotensiz gezemezdi. Tenefüs bitene kadar yüzüne tüm fondoteni boca etti.
Morali bozulsa da aldırmadı. Bugün ilk günüydü. Dersler bittiğinde eve gitmek için okuldan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEZ OKULU +18
RomanceAğır çinsellik içeriyor rahatsıs olanlar okumasın!!! Suport LGBTQ+ lezbian relationship💗💗💗💗