Egy halk árnyék (Tae)

11 1 1
                                    

,,Mindent elmondtam neked, amire szükséged van a túléléshez

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

,,Mindent elmondtam neked, amire szükséged van a túléléshez."

,,Hozd helyre, amit elrontottál, Taehyung!"

,,Tudod, miért van rám szükséged? Mert senki, soha senki nem fordítana rád annyi figyelmet és nem adna neked annyi törődést a támadásért, mint amennyit én képes vagyok."

,,Tudom, hogy Jackson ki lesz az életedben. Tudom, hogy Te ki voltál az övében. Tudom, hogy mi történt, anélkül, hogy elmondtad volna, és tudom, hogy te is tudod, hogy sok embert ítéltél el jogtalanul."

,,Az életednek nincs létjogosultsága, mert nem vagy más csak egy katona egy olyan háborúban, amit már megnyertek."

,,Azért, hogy ne legyek halott, nem maradnék életben, ahogy Te tengeted a napjaidat. "

,,Te tényleg nagyon szereted eldönteni az emberek helyett, hogy mi lenne a helyes. Nem csodálom, hogy nem szerettek sokan."

,,Még meg sem ismertél, máris a kapcsolatunk vége miatt aggódsz."

,,Érezz! Az érzések utat mutatnak. Megváltoznak, ha másik úton kell tovább menned."

,,Egy hajtóerő, akár szeretjük, akár nem. A félelem ösztönözhet cselekvésre, valami felé, vagy valami elől. Sokaknak nagy motivációt ad. Másokat megfojt."

,,Talán nem is kell, hogy megértsük őket. Elég ismerni őket."

,,Engem ne félts, tudom, hogy működnek, és ezért azt is tudom, hogyan éljem túl."

,,Ha én elhagyok egy embert, a csapat a feladatra fókuszál, mert tudja, hogy az egyén erős, és fel fog zárkózni, amint készen áll ismét a csapat részévé válni."

,,A képességeink mások, de az értékeink nem térnek el."

,,Az, hogy a vallási nézetei eltérnek, alapvetően nem jelenti azt, hogy veszélyt jelentene bármire is."

,,Milyen jogon gyűjtitek össze a sötét mágusokat, és teszitek őket tönkre teljesen?"

,,Az Istenek is meghagyták a szabad akaratot, te felülbíráltad. Képmutató vagy. Álszent. Megvezetett. Igazából sajnállak. A Te boldogságod ritkán lesz őszinte. Már, ha lesz valaha..."

,,Meg kell értened az érzelmek és a gondolatok összefüggését. Meg kell értened az érzések előzményeit."

,,Élj azért, hogy nekem ne kelljen aggódnom érted. Akkor sem, ha melletted vagyok, és akkor sem, ha már régóta nem találkoztunk."

,,Mindent elmondtam neked, amire szükséged van a túléléshez."



Nézőpontok (Taekook ff.)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon