TANIŞMA

52 4 0
                                    

O Aral denilen çocuğa, aşık felan olmadım daha nasıl biri olduğunu bile bilmiyorum. Şaka anlayışım kötü olabilir. Kendi kendime
içimden konuşurken , Aral geldi:

-Selam!
Hangi ara bu kadar samimi olduk ki? Neyse bende ona "selam!" Diye karşılık verdim.

-Yardımına ihtiyacım var.
-Hangi konuda?
-bugün bir balo var,
Lafını böldüm, ASLA! Dedim.
- beni dinleyecek misin?!
-pek düşünmüyorum. Dedim sert bi şekilde. Ayrıca bir balo için ne yardımı olabilir ki?
-orasını karıştırma! Gelicek misin,gelmicek misin? Onu söylesen daha iyi olur.
-bir şartım var! Bana buralarda kalıcak bi yer bulur musun? Eve ihtiyacım var:/

" Bakarım " dedi , pis bi sırıtış attı ve gitti. Bende artık kalkmam gerektiğini anladım ve kalktim :D tam gidiyordum ki Aral, kolumdan tuttu ve "bu akşam saat onda sana verdiğim kağıttaki adrese gel"
-peki ,o zamana kadar sokakta mı durucam?!
- bir kaç gün bende kalabilirsin (anahtari uzatti) hemen üst katta , en azından ev bulana kadar idare edersin . Tamam dercesine kafamı salladım.

-*-*-**-*-*-*-*-*-*-*-*
kapıyı açtığımda , üffff bu nasıl bir koku. Ben burda kalmam. Ama başka bir seçenegim yok ! İceri girdim her şey yerdeçok pisti ev ama idare ederim bi oda buldum kendime ve oraya yerleştim. Hemen evi topladim, temizledim. Kapı sesi geldi. Bu Aral 'dı evi görünce gözleri val taşı gibi açıldı. Ne yaptın dercesine bana baktı. Sormasına gelmeden " ev çok pisti, temizledim." Bir şey demeden odasına gitti . Insan bi teşekkür eder dimi?! İnsan dediğim için özür dilerim.

Ya neyse , televizyon da hiç bir şey yoktu. Kanallar şunları söylüyodu;

3 beyazdan uzak durun ........ Bir digeri de 'sadece 15 TL Adriana Lima bile bunu kullanıyor! ' yalana baksana sen! Saat dokuz buçuk yarım saat sonra baloya gidicektim.

Bir dakika ben davetli bile değilim ki nasıl giricem içeri?! Aral ın odasının önünde durdum,kapıyi açmayı denedim, kitlemişti. Bende kapının arkasından doğru " ben baloya nasıl giricem, davetli değilim ve kimseyi tanımıyorum bile ?! " cevap vermedi. 'Şuan müsait değilim git lütfen ' dedi kabaca.

Ve saat on olmuştu balo saattiydi. Hazırdım ama ne olacakti baloda, nasıl gidicektim? Hiç arkadaşim yoktu!

Merhabalar :) okuduktan sonra votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayin!!

Çilekli MilkshakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin