Hij sprak me aan en vroeg of ik mee ging naar een cafe maar ik zei nee, ik wilde heel graag mee maar ik had nog veel te doen en ik ging vandaag ook nog naar mijn oma. Ik liep wel met hem naar benenden maar hij pakte de anderen taxi.
Toen ik terug kwam van mijn oma kwam ik Calum weer tegen bij een balkon, het stond vol kaarsen en bloemen maar die waren niet voor mij, het was voor zijn vriendin die niet kwam Calum zei tegen haar dat hij haar nog een kans moest geven, maar als ze niet zou komen dat het dan uit is. En inderdaad ze kwam niet hij had nog hoop dat ze wat later zou komen dus ging hij zitten en keek wanhopig voorzich uit. Door de wind waren de kaarsen uitgegaan het licht kwam van de maan die vel op het balkon scheen.
2 uur later was zij er nog steeds niet in die tijd heeft Calum mij alles verteld over zijn oude vriendin Calum was boos en verdrietig tegelijk. Stiekem was ik blij dat het uit is, Calum moest zelfs stelen voor haar en hij moest alles voor haar doen hij had het niet eens door dat het zo ver ging .
Het was half 2 en we zaten nog steeds op balkon ik zei dat ik naar mijn hotel kamer ging want ik was heel erg moe en anders zaten we hier om 3 uur nog maar ik zei dat het echt niet kon blijven want ik moest ook al vroeg op, dus ik hielp hem alleen nog met het opruimen van de kaarsen en de bloemen hij gaf de bloemen aan mij en zei dankje wel dat je me hielp en weltrusten nog ik lachte naar hem en liep weg. Toen ik in mijn hotel kamer was deed ik de bloemen in een vaas en ik keek er met bewondering naar ik zetten ze op mijn kastje deed mijn pyama aan en ging slapen.