Slutet av förra kap~
Jag tror det är bästa att vi träffas bara i mörka natten just nu....Linnea: Omar... Det löser sig, Jag älskar dig.
Jag älskar dig också.
________________________________
Nästa dag......
Linneas perspektiv~
Sms konvo
13:45 Omar min bae: Hej Finis! Jag undrar om du och din kompis, Fanny hette hon va? Aa men iaf jag undrar om ni vill kolla på fooo5thelement backstage så tänkte jag kolla om du vill hänga med oss hem till Felix sen och ha mys/ spelkväll? ❤️13:45 Jag: Ja skulle vara jätte roligt men hur berättar jag för Fanny utan att avslöja något om "oss"? ❤️
13;47 Omar min bae: det är nog bara och berätta tror jag...
13:48 jag: då finns d kanske risk att de kommer ut....
13:48 Omar min bae: Jag älskar dig och jag skulle inte vilja ngt annat än att hela världen får veta de jag är beredd att ta konsekvenser och skydda dig med allt som står i min makt!
13:49 Jag: aaw jag älskar dig också! De är du och jag❤️ btw träffas ikv?
13:50 Omar min bae:aa kl 10 på plattan igen? ❤️
13:51 jag: taget! ❤️Fanny?
Fanny: Aa vad?
Jag: jag måste berätta en sak och lova att att inte bli arg och lova att tro på mig? Snälla
Fanny: jag kan inte lova men jag ska försöka
Vi satte oss ner och jag började berätta allt som hänt mellan mej och Omar hon satt bara och gapade men när jag berättade om backstage grejen började hon skrika och hoppa, men eftersom vi va i skolan fick vi lite konstiga blickar....
Fanny: Men hallå hur coolt är inte det här jag måste berätta för alla!!Nej! Snälla gör int d! Jag och Omar vill inte riktigt d än men de kommer, sa jag lite försiktigt.
Hon drog in mig i en varm kram och sa att vi måste fira med espressohouse efter skolan.
Omars perspektiv~
Linnea hade skrivit att hon ville träffa mig ikväll och jag blir alldeles varm i kroppen ingen hade visat kärlek som hon förut, Jag älskade verkligen denna underbara tjej!
Jag tog en selfie la ut den på instagram och skrev: can't wait to see you tonight my love❤️
Och den här texten va bara menad till Linnea ❤️
När jag kom till plattan senare den kvällen stod Linnea redan där och fick emot mig gav mig e varm kram och en gosig kyss sen frågade hon om inte vi kunde gå hem till någon ist för att träffas så här hela tiden, hon sa också att hennes föräldrar inte va hemma så att vi kunde gå hem till henne.
Linneas perspektiv~
När vi kom hem till mig så frågade jag om han ville sova här inatt eftersom jag skulle va själv hela natten han sa att han gärna gjorde de. Vi poppade popcorn han fick låna ett par mjukis byxor som va förstora för mig vi la oss i min säng och satte på netflix men de dröjde ju självklart inte länge till vi började kyssas ganska intensivt.
***Dirty på låg nivå***
Han tog av mig tröjan och jag tog av hans vi la oss i sängen han kysste min nacke och jag stönade till som en liten viskning och sa åh Omar...
ESTÁS LEYENDO
Bara i mörka natten || O.R
RomanceLinnea är en vanlig 15 årig tjej som fangirlar the fooo så mycket de är det ända hon gör. Fast hon gillar Omar mest.. Och Omar får hon träffa men bara i den mörka natten.. Eller?