Bölüm 2

116 10 0
                                    

İntroyu sevmem gardaşlar. Direk okuyun siz :D

"Pis Sürtük ! Bilmiyormuş gibi yapma bir de !"

İşte yine başlıyoruz.

Sanki bizim gruba , bu arada grup dediğim ben , Selen , Yasemin ve Nur olmak üzere dört kişi ,olanları anlatacak ve onlarda inanacakmış gibi bir parıltı vardı gözlerinde. Belki de renkli lenslerdendir. Neyse. Kuulum şuan bozmayalım.

Yine en masum ses ve yavru köpek bakışımla konuştum.

"Selen neyi bilmiyormuş gibi yapmayayım , anlamadım hiçbirşey. Ayrıca bana bu kadar ağır bir hakarette bulunmuş olmana inanamıyorum !"

"Sus!"

Çıldırmış gibi bizim gruba bakıyordu.Bakışlarını tek tek herkesin üzerinde gezdirdi. Sonra kekeleyerek konuşmaya başladı.Salak işte.

"Bu varya bu ! Bana neler neler dedi kızım ! Ben onun için sadece et parçasıymışım , benimle sadece okulda yalnız kalmamak için takılıyormuş kızlar ya inanabiliyor musunuz ?? Nü sırasındaki kuzu bakışları varya !! Sahte ! O incecik sesi de sahte ! Kandırılıyorsunuz !! Beni kandırdı bir defa ! Siz izin vermeyin !"

Bizimkiler önce şaşırmış gibi birbirlerine baktılar. Sonra da bana. Benim yüzümde dehşete düşmüş ve iftiraya uğramış masum temiz aile kızı ifadesi var.Sonra Bizimkilerden biri gülmeye başladı. O an anladım Selen'i zerre takmadıklarını ve o an oyunculuk yeteneğimle gurur duydum. Şirin kız imajı , her işin altından kalkabilmemi sağlıyordu. Okuldaki abartısız herkese göre ben asla dedikodu yapmazdım , arkadaşlarımı satmazdım ya da kimseyle kavga etmezdim. Gerçek kişiliğimi  o kadar iyi kamufle etmiştim ki biri beni yapmış olduğum birşey yüzünden suçluyor olsa bile o mala kimse inanmazdı.

Nur aniden gülmeye başlayınca , Yasemin de hiç kendini tutmadı.

"Duygu... Pfffftt kskdjdjdjdd ... Sana böyle mu dedi jjdjdjdjdkdjdd Dur ay yaş geldi gözümden jssjdjdj"

Selen afallamıştı. Kafasında kurduğu şey büyük intimalle kızların ona hop diye inanması , benim de dışlanarak gruptan atılmam gibi klişe bir sahneydi.

"N-nur yalan söylemiyorum ! Beni dinlemeniz lazım ! Gerçekten öyle dedi ! Gülmeyin lan ! "

Nur hala kıkırdıyordu. Sonra kendini toparladı ve yine her zamanki "ben çok harikayım"  edasıyla konuşmaya başladı:

"Selen , kusura bakma ama Duygu'yu biraz tanıyorsam böyle birşey yapmadığını sana herşey üzerine yemin edebilirim. Sen hayal falan gördün herhalde.Ya da baya gerçekçi bir kabus."

"Ya ne kabusu ne hayali gerçek diyorum !! Az önce bana aynen bunları söyledi !! Niye inanmıyorsunuz ! "

"Çünkü Duygu öyle birşey yapmaz."

"Ya yaptı işte ya nasıl bu kadar eminisiniz Allah aşkına alın şu kaltağı şurdan istemiyorum görmek istemiyorum ya !! "

İşte zamanı geldi. Masum kızı oynama zamanı.
Gözlerimden zorla da olsa iki damla yaş akıttım ve kafamı önüne eğdim , bunları da bir de hıçkırıkla kombinleyince alın size mağdur kız makyajı.

"B-ben... O söylediğin şey değilim tamam mı !"

Ağlayarak , yani öyle gözükerek sınıftan elim yüzünde koşarak çıktım. Bir kaç saniye kapıda durup onları dinledim.
Kızlar şimdiden Seleni sıkıştırmışlardı bile.

"Selen ! Sana inanmıyorum ! Sen ne ara bu kadar acımasız oldun !"

"Ağlattın kızı gerizekalı!"

"Sana yapmadım dedi işte !!"

"Kendi psikolojik bozuklukların yüzünden kimseye iftira atamazsın !"

"Hayaller görüyorsan git bu deli doktoruyla falan konuş ! Allahım ya!"

Vay be. Beni gercekten iyi kolladılar. Sıra onlara geldiğinde yazık olacak desenize.

Ayak seslerini duyduğumda koşarak banyoya gittim ve hala ağlıyormuş gibi yaptım. Nur ve Yasemin hemen arkamdaydı. Selen de sınıfta kendi kendine kuduruyordu.Nur yavaşça sırtımı sıvazladı.

"Merak etme bitanem biz senin öyle birşey yapmadığını biliyoruz. Senin gibi iyi yürekli bi insan nasıl öyle şeyler söyler ki !"

Yasemin de gelip gözyaşlarımı elleriyle kuruladı.

"Gerizekalı. Orda bi tane çakasım geldi o fondoten imparatorluğu suratına "

Onu hemen kötüleyeceğimi mu düşündüz ? Hayır. Asla. Eğer siz de böyle bir işe kalkışacaksanız, mağdur ve iyi kalpli kızı , dedikoducu ve kindar kıza dönüştürmeyin.Böylece insanların kafasında "o kadar çektiklerine rağmen hala kötü düşünmüyor " imajı çizersiniz ve karşı tarafa olan tepkiyi kolay yoldan arttırmış olursunuz.

"Ya demeyin öyle. Seleni çok seviyorum ben , mutlaka bir derdi vardır onun kızlar. Yoksa öyle şeyler söylemez."

Kızların yüzünde acır gibi bir ifade belirdiginde amacıma ulaştığını anladım.

"Kuzum benim ya !Ne kadar iyi kalplisin sen böyle.Senin yerine ben üzülüyorum be bitanem."

"Bana bak Duygu , ben bu kevaşeyi daha fazla tutmam grupta. Seni de yaklaştırmam yanına haberin olsun ."

"Ama--"

"Aması falan yok. Bitti efendim , o kadar"

Hiçbirşey söylemedim , sadece kafamı eğdim. Kızlar biraz durduktan sonra bana sarıldılar. Sınıfa gittiğimizde Selen bize ters ters bakıyordu ama yine de yanımıza geldi.

"Eee sonuç ? Kandırabildin mi onları sahte ağıtlarınla"

Yasemin lafa atladı.

"Bana bak Selen ! Bundan sonra bizimle takılmak yok , Hele hele duygunun yanına yaklaşmak hiç yok ! Senin gibi gaddarların yanımızda işi yok ! Anladın mı ?!"

Selen zehirli bakışlarını bana doğrulttuğunda ben ona soğuk bakışlarımla sırıttım. Kaybettiğini nihayet anladığında arkasını dönüp gitti. Geri gelecekti ama , bu kadar kolay pes etmesi çok saçmaydı. Gözümün bir şekilde onun üzerinde olması gerektiğini biliyordum. Çünkü gercek bene tanık olan tek insandı...






Çok Üzüldüm(!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin