14 TEMMUZ 1997 ...
Masalın doğum tarihi.. Ve. Bugün. Günlerden. 12 temmuz ..
Masal'ın elini uzatmasıyla kendime gelip kimliği uzatmıştım . Ardından Derin,
-aaa bakıyım kimliğine
deyip Masal'ın elinden kimliği çekip aldı Hatta almasıyla çığlık atması bir oldu diyebilirim .
-Masallll iki gün sonra senin doğum günün varrr !!
- Ne bağırıyorsun Derin yaa
- Ya kızım iki gün sonra Masal'ın doğum günü var ..
- Kimin ?
-Masal Ada , Masal'ın
- Aa gerçekten mi , ee kutlarız o zaman
- Tabiki de kutluyoruz kızım , hatta house parti yapalım.
- Olur olur süper olur . Hem havuz falanda var harika yani..
- Evet hemen başlıyoruz , yarın herşeyi halletmek gerek .
Ada'yla Derin'in heyecan verici konuşmasından sonra Masal'da araya girip ,
- Ya kızlar gerçekten gerek yok , ben kutlamak istemiyorum , boş verin.
- Yaa yapma Masal n'olucak , hem biraz keyfimiz de yerine gelir , Ada sende bir şey söylesene .
- Masal olmaz öyle şey , doğum günü varsa kutlanır hem çoğumuzun ki kış ayında , yaz ayında olanlarda kutlamıyorlar zaten .
- Ada .
Ya bu kız benden ne istiyor ? Konu ne olursa olsun bana değdirmeyi çok iyi beceriyor.neyse ki Demir susturdu yoksa ben susturmayı bilirdim de neyse . Dj'in jason derulo'dan 'want to want me' şarkısını açmasıyla Derin ve Doruk dans etmek için ayağa kalktılar. Ada hanım ve Masal'da tuvalete gitmek için ayaklanınca Demir bana yaklaşıp ,
- Olum n'apıcaz , kızın hayatında yaşadığı en kötü gününde , eğlenmesini düşünemeyiz biliyorsun değil mi ?
- Bilmiyorum ya , bende şaşırdım zaten , kızlara da söyle fazla abartmasınlar , vazgeçiremeyiz ama çok da abartıya gerek yok.
- Tamam söylerim neyse Masal geliyo
Masal'ın geldiği yöne baktığım zaman , Masal'ın yüzündeki gülümsemeyi gördüm . Benim yüzümden hayatı değişmişti . Ve şimdi yine benim yüzümden ne acılar çekmişti. Beni bir tanısa , kim olduğumu , babasıyla ilgimi , hayatını değiştiren adamın ben olduğumu bir bilse ne hissederdi acaba ..
Ama belkide geçmiştir yaraları.. Unutmuştur ailesinin katillerini.. Dinmiştir acıları.. Geceleri sıçrayarak uyanmıyor , korkmuyordur belki de .. Tabi bunlar suçu ve suçluyu değiştirmez. Babasını hiç bulaştırmamalıydım , hiç...Ada'yla konuşa konuşa şen şakrak bir şekilde geliyordu. aslında güzel kız , saf , iyi .. ama benim için fazla iyi . Ne diyorum ben ya , kendine gel mert . Babam dediğin adamın kızı o . Sakın .. Sakın bulaşma , bulaştırma .. Sen yapamazsın . Ona istediği hayatı sunamazsın . Sakın kıza üm...
- Mert ?
- Hı ,efendim masal ?
- Yol verir misin , geçemiyorum.
- Ah , tabi tabi ..
Ayağa kalktım ve Masal'ın geçmesi için ona yol verdim . yanımdan geçerken parfümü dikkatimi çekti. Çiçek ve şekerli bir şeydi . Değişiikti. Değişik ve güzel. Parfümler konusunda ne kadar usta olsam da içinde ne olduğunu anlayamadım . Anladığım tek şey harika olması...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE..
ChickLit'' Yaşamak , karanlık geceye rağmen buğulanan pencere camına güneşi çizebilmektir. Ümidini kaybetme , ben kaybetmedim... ... ... Gece yine sessiz .. Ve yine aynı rüya .. Uyumak istemiyorum... Lütfen ... ... Hayatta tek başına kalsan bir gün onunla k...