Harry's P.O.V.
We zaten te wachten totdat Zayn en Lizz uit de kast kwamen. Nee wacht. Dit klonk verkeerd hè? Ze zitten nu al heel lang in de kast en we vragen ons af waar ze blijven. Beter.
"Dit duurt veel te lang. Ik denk dat Zayn haar heeft opgegeten." zei Niall grinnikend. Liam keek hem droog aan. "Niall, je denkt echt te veel aan eten. Maar je hebt wel gelijk over hoelang het duurt. Zullen we ze roepen?"
Precies op dat moment kwam Lizz de kast uitstormen met betraande ogen. Ik wilde gaan staan, maar Louis hield me tegen. "Laat haar maar even. We ondervragen Zayn wel." "Lou! Ze huilde! Je laat een huilend meisje niet weggaan! Ik ga achter haar aan." Ik schudde Louis zijn hand van mijn arm en liep de deur uit.
Hij riep me nog, maar ik negeerde hem.
Toen ik door de gangen liep, bedacht ik eigenlijk wat ik nou zo aan het doen was. Ze kan overal zijn. Om een of andere reden dacht ik niet dat ze naar buiten was gerent. Shit. Waar zou ze heen zijn? Het kan niet dat ze hier een kamer heeft. Dat is tegen de regels. Ik besloot naar de receptie te lopen. Misschien weten zij iets.
"Goedenavond Mevrouw. Heeft u een betraand meisje gezien toevallig?" De vrouw keek me met een hele grote glimlach aan. Vreemd. "Toevallig wel. Ze vroeg om haar sleutel en rende toen weg." "Hoe zag ze eruit?" "Bruin krullend haar, groene ogen, eh een jurk aan. Meer zag ik niet." Dat moet Lizz wel zijn. Dat kan niet anders. "Mag ik alsjeblieft haar reserve kamersleutel?" De vrouw keek me twijfelachtig aan. "Dat is eigenlijk tegen de regels, maar voor jou maak ik een uitzondering." Ze gaf me een knipoog en overhandigde mij de sleutel. Ik voelde me een beetje ongemakkelijk. "Thanks."
Snel liep ik weg naar de lift en tikte ik op de 3e verdieping. Het *ding* geluid ging af en ik stormde door de gangen. 322, 323, 324, 325, 326, yes 327! Ik bleef er even voor staan en haalde diep adem. Ik stak het sleutel in het slot en haalde de deur open.
~Liam's P.O.V.
"Harry wacht!" riep Louis, maar Harry reageerde niet. "Laat maar Lou." zei ik en hij knikte.
Zayn liep de kast uit met zijn hoofd naar beneden gebogen. Niall sloeg zijn handen over elkaar en liep op hem af. "Zayn! Wat heb je gedaan! Lizz liep huilend weg. Nou eigenlijk rende ze weg! Leg uit." Zayn keek op en schudde zijn hoofd. Hij liep naar de bank waar hij eerst op zat en ging weer zitten. Hij liet zijn hoofd in zijn handen vallen.
"Ik heb het verprutst." mompelde hij in zijn handen. "Wat bedoel je?" vroeg ik . "Ik heb haar gezoent." "Ja dat was ook de bedoeling stomkop." zuchte Louis. Zayn schudde zijn hoofd weer. "Dat was het juist niet. We zeiden dat we het niet gingen doen, maar ik heb het toen wel gedaan." "Wilde ze dat niet?" vroeg Niall met verbazing in zijn stem. "Ik weet het niet. Ik dacht van niet, dus ik zei dat het niet mijn bedoeling was en toen rende ze weg."
Ik gaf een diepe zucht. "Je hebt haar duidelijk gekwetst maat." Zayn knikte."Maar Zayn, waarom heb je haar dan gekust? Ik bedoel, jullie waren het niet van plan." "Ik weet het niet Niall. Ik weet het niet."
~Elizabeth's P.O.V.
Ik zat zachtjes te snikken op mijn bed toen opeens de deur open ging.
"Harry? W..wat doe j..ij nou hie..r?" zei ik snikkend. Hij rende naar me toe en sloeg zijn armen om me heen. "Lizz, wat heeft hij gedaan?" fluisterde Harry in mijn haar. Ik trok mezelf terug uit de knuffel en Harry nam plaats naast me op mijn bed. "Hij kuste me." fluisterde ik kijkend naar de grond. "Zonder jou toestemming?! Dit meen je niet! En je wilde niet eens? Ik zal hem eens leren -" " Nee Harry dat is het niet. Hij heeft er spijt van."
Harry fronste zijn wenkbrauwen. "Waarom zou hij spijt hebben?" "Hij zei dat het hem speet en dat het niet zijn bedoeling was." Ik staarde weer naar de grond. "Ik begrijp hem niet. Hij heeft geen reden voor spijt. Ik snap het niet. Wie heeft er nou spijt van een kus met een geweldige meid?" Ik glimlachte om zijn opmerking. "Aha ik miste deze glimlach! Nu zo houden." Ik schudde lachend mijn hoofd. "Bedankt voor het opvrolijken Harry."
JE LEEST
Love & Revenge (A Dutch One Direction Fanfic)
FanfictionElizabeth Thompson, een 17 jarige meid en een grote fan van One Direction. Ze woont en studeert in de grote stad Amsterdam samen met haar beste vriendin Vanessa Jackson. Ze hebben engelse achternamen door hun engelse tiener ouders. Samen zijn zij ac...