Co? Kdo? Jak? Proč? možná bych to měla vysvětlit ještě před 2 minutami jsem si byla jistá že obřad skončí normálně a Budu oheň jako všichni z mojí rodiny protože mi nikdo neřekl že má pra-pra-pra-pra-prababička byla ,,ta vyvolená'' možná si říkáte co to znamená ale je to naprosto prosté jednou za nějaký čas se objeví v 7 rodinách ,,ta vyvolená'' vždy se rodí 1.ledna přesně o půlnoci neboli na nový rok. Akorát že ,,ty vyvolené" dozvídají o 13 narozeninách. Akorát že u nás se při obřadu kdy získáváme své magické schopnosti tak nějak magický kruh zblázní a daruje nám specifické jizvy. No ale teď zpět do současnosti.
•*^°~•~°^*•
Právě se kolem mě zbláznil obřadní kruh a udělil mi jizvu skrz celí obličej což znamená že jsem Vůdkyně/Alfa, pokud to nechápete vysvětlím každá jizva něco znamená např.: moje(přes celý obličej) znamená že je mám vést, 3 jizvy přes pravé oko znamená že je má prvá ruka přes levé oko zas že je má levá ruka, jizva přes levou tvář znamená že ten člověk bude pravá ruka mé levé ruky a naopak zatímco jizva přes krk se objeví ,, těm vyvoleným" dvojčatům které jsou jedněmi z nejzákladnějších základních kamenů protože mají nejlepší mysl a umí se orientovat a takové věci.•*^°~•~°^*•
Uf to byla dlouhá řeč. Po té co jsem obdržela jizvu se za mnou objevily stínový strážci a odtáhli mě do náklaďáku který následně zamkly po chvilce se rozjel a já si všimla že tam je zbytek ze ,,7 vyvolených " okamžitě jsem si všimla holky z 3 jizvami na pravém oku(moje pravá ruka) hned jsem se jí šla zeptat na jméno. S tím že mě došlo že se jmenuje Em jelikož tak se vždy pravá ruka jmenuje já nevím prostě to tak je.
•*^°~•~°^*•
Jé teď mi došlo že sem se zapomněla představit jmenuju se Enya.•*^°~•~°^*•
Z mého jména vychází jména všech ostatních vysvětlím každá generace se jmenuje trošku jinak a jelikož si to úplně nepamatuju doporučuji přečíst ~tajný kodex~ kapitola jména a generace.
*^°~•~°^*•
Pak jsem si všimla Emily ale nemám tucha které (pls fakt si to přečtěte dík) ale i tak jsem vyrazila za Em ahoj Em Em zvedne hlavu a odpovídá ahoj Enyo říká Em. Pak se najednou dveře otevřely a objevily se stínový strážci každou z nás 2 popadli a odtáhly do temné místnosti kde jim do ruky vrazily černý šaty a jeden z nich řekl za půl hodiny jsme spátky tak buďte převlečení a ještě jim do ruky vrazily černobílou paruku na které byl drdol.
•*^°~•~°^*•
Jakmile odešli rozhodlídy se po místnosti viděly 3 palandy a jednu vyvíšenou postel
•*^°~•~°^*•
Jo a ještě taková malá věc na konec když vyjde něco z kodexu můžete se brzo těšit na kapitolu
ČTEŠ
tajemství
FantasyNaskytl se problém proto 1. Díl kodexu vyjde o trošku později btw je to docela nesmysl (1.-3.kaptola)