13.Μάξιμος ανησυχεί για την υγεία της Ραφαέλλας. Βρίσκουν την Λάουρα.

3 1 0
                                    

Ο Σέργιος προσπαθούσε να εντοπίσει τον γιό του Μάξιμο και την Ραφαέλλα. Ο μικρός Εδουάρδος εμφανίστηκε στο παλάτι και η Ελίζαμπεθ και η Ιζαμπέλλα πήγαν να του μιλήσουν.

Σέργιος- Θέλω να τον βρείτε και να τον σκοτώσετε. Είναι βασιλική εντολή.

Η Ραφαέλλα και ο Μάξιμος αποφάσισαν να πάνε σε ένα δημαρχείο για να παντρευτούν.

Η Λάουρα είπε στον Μάθιου ότι έστειλε το σχέδιο της.

Λάουρα- Έστειλα το σχέδιο μου.

Μάθιου- Που το έστειλες?

Λάουρα- Σε σχολή καλών τεχνών.

Μάθιου- Με ρώτησες για να το κάνεις αυτό?

Λάουρα- Από εδώ και πέρα ο καθένας το δρόμο του Γαβριήλ.

Μάθιου- Όπως επιθυμείς γλυκιά μου. Αυτό το δαχτυλίδι είναι δικό σου. Δαχτυλίδι για να μπορείς να βγαίνεις έξω στον ήλιο.

Ο Μάξιμος έψαχνε να βρεί ακόμα ένα μάρτυρα για τον γάμο μου με την Ραφαέλλα.

Μάξιμος- Πρέπει να βρούμε ακόμη ένα μάρτυρα.

Βερόνικά- Θα πώ σε έναν φίλο μου να έρθει. Μην ανησυχείς. Δώσε κάτι της κοπέλας να φάει. Θα λυποθυμήσει.

Η Λάουρα ρώτησε τον Μάθιου που βρήκε αυτό το δαχτυλίδι.

Λάουρα- Που το βρήκες αυτό?

Μάθιου- Το κατασκεύσα. Άρχησα να θυμάμαι κάποιον κύριο που φορούσε χιτώνα. Τον έλεγαν Ήφαιστο. Σαν θείος μου ήτανε.

Λάουρα- Δεν το πιστεύω. Αρχίζεις να θυμάσε Γαβριήλ. Τους γονείς σου τους θυμήθηκες? Πάντως σε ευχαριστώ για το δαχτυλίδι.

Μάθιου- Γίνεται να μην σκεφτώ εγώ την μικρή βρικοκολίνα μου,την μαγισούλλα μου?

Λάουρα- Αχ σε αγαπώ τόσο πολύ. Για πάντα.  Ορκίσου μου ότι στην άλλη σου ζωή σαν Γαβριήλ δεν θα την παντρευτείς και θα δώσεις το μωρό σας την Μυριέλλα αλλού.

Μάθιου- Για πάντα θα σε αγαπώ αγάπη μου. Αλλά γιατί να δώσω το μωρό μου μακρία? Επειδή δεν θα είναι δικό σου για αυτό? Δεν θέλω να ξέρω.  Έλα εδώ κοντά μου.

Την φίλησε παθιασμένα.

Λάουρα- Πάμε τώρα στο Λούβρο τώρα που φορώ αυτό το δαχτυλίδι?

Μάθιου- Πάμε αγάπη μου.

Λάουρα- Δώσε μου τώρα το καρπό σου να πιώ πριν φύγουμε.

Μάθιου- Έίναι πολύ ερωτικό αυτό? Το ξέρεις?

Λάουρα- Είναι το πρωινό μου.

The Royal RomanceWhere stories live. Discover now