8.Kapitola

9 1 1
                                    

Rozprávač : Pete bude mať rande z Nikou konečne to prišlo chlapec nabral odvahu a povedal si v duchu že nech urobí čokoľvek bude sám sebou. Bude sa správať tak ako ho učili rodičia , on je stále normalný a vulgárne nerozpráva málo konzumuje alkohol ani nefajčí on sa snaží byť nadvecou.
Je to jeho prvé rande dúfam že aj posledné.
Tak nech to začne .

Pete W : Tak to konečne prišlo 😏 začal nový deň ako inak som sa prípravoval do práce , akurát v tom momente ,, zavonil mobil "
Volá mi Nika H akurát som jej zdvihol hovor .

Nika H : Ahoj pocuj vieš máme mať to rande 🫠 len neviem kedy ?
A ty máš veľa práce chodíš domov a do práce teraz žiadna zábava ako airsoft a podobené veci PC 🫤🤔 .
Ja by som navrhovala tak cez víkend či by sa dalo 🙄 hmmm 😏. A ani nemusí byť dáka drahá reštaurácia taký priemer ja som jednoduchá vieš .
Tak mi povedz kedy ? A kde ?

Určite niečo nájdeš pre nás dva 😏 rada by som  
ťa spoznala bližšie ako pri airsofte 😅.

Pete W : Ahoj no vieš akurát nadtým rozmýšľam neboj mám plán 😊 no veci sa majú takto pracujem od Pondelka do Piatka tak že Piatok nie 😕 určite sobota bude oka , len je menší háčik že nemá auto ☹️ tak ťa nemôžem inak zobrať ako len prísť pešo 😔.
Nie každý človek si môže dovoliť osobný odvoz auto niečo stojí budem stručný ( výmena oleja , benzín , pneuservis , STK , emisná  a podobne veci o auto sa treba starať ako o ženu 😉 ) .
Tam je môj dôvod neviem či to nebude vadiť .

Lebo niektoré dievčatá sú také že chlap v tejto dobe musí mať auto a byt plus peniaze 😁 .

Dúfam že má pochopíš a budeme spolu vychádzať tak navrhujem takto že prídem po teba v Sobotu  a pôjdeme do centra mesta na večeru berieš .
Reštaurácia bude sa volať  U dobrých ľudí .

Nika H : Ou hmm 🤔😬 no dobré nejak sa prispôsobím ja ťa chcem aj už vidieť 😏 naživo ty mudrc ,  to auto nevadí v budúcnosti bude aj to verím ti že si šikovný a pracovitý a dosiahneš taký úspech .
Budem čakať na tú Sobotu kým ja budem tiež v práci . Zatiaľ ahojky 😏☺️.

Rande

Pete W : Akurát jej zavolám 📲 môj iPhone 8 generácia nesklam ma nepokaz sa veď si kvalita joj ohhh sám sa vypol 😡 čo mu je mám nervy !!! No tak makaj reštart a ideme na to .
Ahoj Nika prídem po teba o 16:00 lebo do obeda som nemal čas musel som riešiť z kamarátom veci bol som mimo mesta v druhom meste no ako si pripravená .

Ja  som akurát prišiel a som pripravený , ťa vyzdvihnúť a môžme ísť .

Nika H : Ahoj to už je toľko 16:00 dobre ešte sa namaľujem a dám si nejaké nohavice a peknú bľúzu a môžeš prísť .

Pete W : Dobre zazvoním ti na zvonček .

Rozprávač : Akurát ty dvaja sa idú stretnúť po dlhej dobe po akciách na airsofte koniečne išli na rande . Prišiel ku nej pred panelák a zazvonil a ona po niekoľkých minútach zišla dole pred vchod , Pete keď ju zbadal tak sa na ňu usmial 😍 vypadla ako pekné dievča z mesta chalanovi sa rozbúchalo 🫀 ako keď ide vlak 160 km/h . Ďalej príbeh bude pokračovať  dnu vo reštaurácii .

Pete W : Sme dnu sadneme si ku stolu príde nejaký čašník/a aby nám dala menu .
Ako Nika cítiš sa super príjemne zatiaľ .

Nika H : Ale hej veď sme tu len 5 minút a ty už riešiš pocity 🤭 .
Veď nemaj stres nepíšeš dáky test zo slovenčiny 😀 alebo máš stres zo mňa 😅.
Že sedíš pri mne a že som pekná toto ťa hecuje .
Veď no sám si vravel že nebudeš vystrájať 😅.
Veď kľud daj si niečo na ukľudnenie keď príde čašník/a dáky nápoj .

Pete W : Ja a stres 😂🤣 vieš nebudem klamať budem úprimný k tebe áno mám stres lebo moje prvé rande a ty si krásna ( simpovanie toto robí každý chlapec keď sa mu niekto páči ) . Keď príde čašník/a tak si dám asi pivo ak ti to nebude prekážať tvrdé nepijem .

Čašníčka : Dobrý podvečer čo si dáte ako menu ?  Máme tu skvelý výber 1. Je polievka vývar s prírodným kuracím mäsom a ryža plus šalát 2. Hrachová polievka s vyprážaný syrom a varené zemiaky  a ktomu je šalát 3. Polievka borš a ryba hranolky šalát 4. Guláš s tekvicovým prívarkom a tiež šalát .

Pete W : Dámy majú prednosť .

Nika H : Dobrý podvečer ja si dám 2. menu a víno 300 ml a to bude všetko .

Pete W : Dobrý ja si dám 1. menu a pivo 500 ml a to bude asi všetko ďakujeme .

Čašníčka : Dobré prídem tak za polhodinu .

Rozprávač : Ako odišla čašníčka tak Pete sa rozprával z Nikou áno páčila sa mu dievčina ktoré netreba hodnotiť už sám chlapec vedel že bude stoho niečo ale ako prvé rande dopadne skvele . Ale ja si myslím že tých ránd bude ešte dosť aby sa dali dokopy .
Jasné hneď na prvom to nebude také rýchle ale on je trpezlivý človek .
Prišla čašníčka dala im menu oni sa najedli potom Pete ju aj chytal za ruku naznačoval jej že bude jeho priorita do života , lebo vedel že nemusí hľadať niekoho iného . Bol gentleman a zaplatil celú večer on sám aby vedela že záleží mu na nej .

Pete W : Super večera pôjdem ťa odprevadiť ku bytovke dám ti pusu len 😅😊🤭😍 nechcem aby som niečo pokazil bolo mi stebou príjemne počase som sa uvoľnil .
Dúfam že ďalšie rande posunieme na vyšší level .

Nika H : Áno večera bola super len si nemusel platiť ty sám mala som dosť aj ja v peňaženke ale ďakujem za všetko si milí ku mne s cením si to . A tá pusa na líce 🫠🥰 bola od srdca . Spravil si na mňa dojem a chcem pokračovať ďalej len ty a ja . Už musím do bytu naši budú zúriť tak ahoj .

Pete W : Ahoj tak nabudúce zas 🥰😍😘.

Ďakujem za môj čas ak sa vám páčila kapitola kľudne dajte koment budem rád 😌 snažím sa robiť príbeh tak ako to vidím ja z môjho pohľadu a aby to bolo správne . Nezabudnite ohodnotiť moja najdlhšia kapitola 1000 slov .

Príbeh o vojakovi čo sa chcel stať nesmrteľným { pozastavené } Where stories live. Discover now