Selam!
Ben geldiiiiimmm:)
Oylarınız ve yorumlarınız için teşekkür ederim🫶🏻🌟
İyi okumalar🌟
***************
Senden
"Siz barışın akrabası falan mısınız?" Dedi merakla.
"Hayır , bi arkadaşıyım. Siz?" Dedim. Uzun boylu, uzun saçlı, kahve rengi gözlü ve esmer biriydi. Valla tipi iyiydi ama nedense yavşakmış gibi bi tipi vardı.
"Ben yan komşusuyum, kargom dün buraya gelmişte onu alacaktım" dedi. Gülümsedim de ben nerden bulacaktım?
"Şey bi dakika geliyorum" dedim. Kafasını sallamıştı, içeri girmiştim. Barışı aradım hemen. Ay antrenmanda nasıl açacaktı? Kapatacakken açtığını gördüm.
"Umay?" Dedi endişe ile. Bisey olduğunu düşündü büyük ihtimalle. Sanki görecekmiş gibi gülümsedim.
"Bişey soracaktım sana, yan komşun geldi. Dün kargosu buraya gelmiş, onu istiyor. Nerede?" Dedim.
"Emir mi?" Dedi sadece.
"Adını sormadım ama odur büyük ihtimalle" dedim.
"Kapının girişinde dolap varya, orda sağ çekmecede" dedi.
"Tamam teşekkür ederim, senide rahatsız ettim" dedim. "Ne rahatsız etmesi canım" dedi.
"Şey Umay, emirle fazla muhatap olma olur mu?" Dedi. Neden?
"Neden ki?" Dedim. Nefes verisini duyuyordum, acaba ondan mı hoşlanmıyor? Beni kıskanacak hali yok.
"Biraz gevşek biri, sonra konuşuruz. Sadece dediğimi kulak arkası etme lütfen" dedi.
"Tamam merak etme, görüşürüz" dedim.
"Görüşürüz" dediğinde kapattım.Kargoyu almaya gittim. Dolabı açıp içinden alıp, dışarı çıktım. Beni bekliyordu, kargosunu ona uzattım. Alınca gülümsedi "teşekkür ederim, Emir ben bu arada" dedi gülümseyerek.
"Umay bende, ne demek" dedim. Bakışlarıyla beni süzüyordu resmen. Cidden rahatsız ediciydi.
"Sonra inşallah görüşürüz tekrardan, sizin gibi güzel bir hanımefendi ile konuşmak isterim" dedi. Yavsak. Barışın dediğini suan anlıyordum.
"Teşekkürler Emir Bey görüşürüz" dedim. Ordan uzaklaşmaya başladım. Su erkeklerin tanımadıkları birine söyle olmalarına çok sinir oluyorum!
*🌟
Üniversite'ye gelmiştim, direkt sınıfıma girmiştim. Kiraz yanıma gelmişti, sınıftan arkadaşımdı."Umay, naber canım?" Dedi neşeli sesi ile.
"İyi canım sen?" Dedim. "İyiyim bende, sana yanlış anlamazsan bisey diyeceğim" dedi.
Umarım o futbol olayı ile ilgili değildir. Kimse ile o konu hakkında konuşmak istemiyorum. Basımı salladım. "Staj yerini buldun mu?" Dedi.
"Hayır, noldu ki?" Dedim anlamayarak. Gülümsedi.
"Kuzenim var bu sınıfta biliyorsun, onun babasının restoranı var. Sana demeye çekinmiş yakın olmayınca, istersen ikinizde orda yapabilirsiniz?" Dedi. Şaşırmıştım.
Aslında olabilirdi, ailesini tanımıyordum kuzenin. Adı Alaz'dı. Kendisini tanıyordum, fazla konuşmasam bile tanıdığım kadarı ile çok iyi biriydi. Buradakiler gibi şımarık biri değildi. O yüzden ailesinin de kötü biri olacağını düşünmüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu Meleğim// Barış Alper Yılmaz
Fantasy"Koyu Galatasaray'lı olan Umay derbide Mert Hakan'a saldırarak başına bela alır, lakin o olay sayesinde hayatının aşkı ile tanışacağından habersizdir..."