-12-
❝Nikolai❞
Ilya'nın başkasına çalışan ve bana suikast düzenlemek için gelen biri olduğunu düşündüğüm zamanlardan tüm samimiyetimle özür diliyordum. Bu kız değil bana suikast düzenlemek ya da gizli bilgileri ele geçirmek, düz yolda yürümeyi bile beceremeyen bir şapşaldı. Evet, şapşaldı. Merdivenlerden yukarı çıkıp bana doğru gelirken bunu bir kez daha anlamıştım.
Yukarı çıkarken tam yedi kez düşme tehlikesi geçirdi. Bense mecburen merdivenlerden inip koluna girmeye çalıştım ama sanırım pek iyi değildi. Bir kez daha düşme tehlikesi geçirip başımı belaya sokmasın diye onu kucaklayıp odama çıkardım. İçki kokuyordu.
Odaya girdiğimizde inmek için debelendi ve sarhoş değilmiş gibi rol yapmaya çalıştı. "Ben iyiyim." dedi gözlerime bakarak. Rol yeteneği berbattı. Ama bozmadım.
Ellerim ceplerimde onu izlerken "Eminim iyisindir." dedim eğlendiğimi gizlemeyen bir alayla. Onu baştan aşağı süzdüm. Bu gece için çok güzel olmuştu. Fazla güzel. Minik bir kadın gibi duruyordu karşımda. Büyümüş de küçülmüş gibi.
Makyajı ve kıyafetiyle tam bir kadını yansıtırken gözlerindeki çocuksu masumiyeti ele veriyordu onu. Merakla gözlerine baktım. "Söylesene, ne vardı bu kadar içmeni gerektiren?"
"Ben iyiyim diyorum, neden inanmıyorsunuz ki?" Peltek konuşmaları çok sevimliydi. Yatağın üstüne küskünce oturduğunda dargınca dudaklarını şişirdi. "Yanlış yaptım galiba."
Kaşlarım hafif havalanırken merakımı gizlemedim. "Ne konuda?"
"Yulia bana böyle olmayacağını söylemişti. Ben... O... Bana dedi ki... İçki içersen rahatlarsın dedi." Söylediklerinden hiçbir şey anlamıyordum. Kafasını toparlamaya çalışıyor gibi düşünüp tekrar söze başladı. "Ben çok heyecanlıydım. Bu son şansım dedim. Ne olur bana yardım et dedim."
"Ne için son şansın?"
"Senin için." Alkollüyken sonunda sizden sen kelimesine geçiş yapabilmişti. Buna memnun oldum. Eskiden mesafenin iyi olduğuna inanırdım hatta bu birlikte olduğum kadınlar için bile geçerli bir şeydi ama Ilya'nın bana siz diye hitap etmesi garip hissetmeme sebep oluyordu.
Aynı yatağa girdiğiniz, kimseyle yakınlaşmadığınız kadar yakınlaştığınız biriyle iş ilişkisi kurar gibi konuşmak ilk kez Ilya bana siz diye hitap ettiğinde rahatsız etmişti. Sebebini bilmiyordum.
Öte yandan benimle olmak için son şansı olduğunu düşünüyordu. Bunu söylerken yüzündeki saf endişe istemsiz bir tebessüm etmeme sebep oldu.
Usulca ona doğru yürüyüp karşısında durdum. Yatakta geri kaykılan kızın gözlerindeki isteğin farkındaydım ama alkolün etkisinde olduğu için ona dokunmaya niyetim yoktu. Hem sarhoş bir kadınla olmazdım, prensip meselesi. Hem de yaşayacağımız her anın zihnine kazınmasını arzu ederdim. Ona gerçek bir sevişmenin nasıl olacağını göstermek istememin asıl sebebi de bu değil miydi zaten?
Yine de davetkâr bir biçimde geriye kayan kıza doğru ilerledim ve sağ dizimi bacaklarının arasındaki boşluğa koyarak ona yakın bir biçimde oturdum. Çenesini baş ve işaret parmağımla kavrayıp yukarı kaldırdığımda gözlerindeki sahici heyecanın kanatlanıp uçan bir kuş gibi hareketli olduğunu gördüm. "Benimle olmak için heyecan mı duyuyorsun?" Hızla aşağı yukarı salladı başını. Bakışları baygındı. "İçine yeniden girmem için yanıp tutuşuyor musun?" Alkolden yanakları kızaran kız hiçbir cevap vermeden bana bakıyordu. Sanki soru soran ben değil de oymuş gibi. Ben de sorumun yanıtını bekliyor değildim zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİKOLAİ MİLORADOV: Milyon Dolarlık Proje
Narrativa generale❝ Club Hydra'nın prensi, Nikolai Miloradov. Ona kim hayır diyebilirdi ki?❞ ✥ Nikolai Miloradov, sonsuza dek sahip olamayacağı bir kadına âşıktı: Lâl Alsancak. Düşmanının karısı ve çok yakında onun çocuğunun annesi olacak olan kadına. Club Hydra'nın...