Bölüm 1

263 12 5
                                    

Gerçek şu ki annemi bitkilerle konuşurken çok utanıyorum. İşte söyledim . Ona söyleyemem bunu anlıyorsunuzdur. Söylersem kendini kötü hisseder ve bu istediğim son şey . Annem birçok konuda harikadır . İnsanların onun hakkında ne düşündüğünü aldırmadan yaşamına devam eder özgür ruhlu birisidir. Eğlenceli bilge ve plansız yaşayan birisidir. Aynı zamanda ruhlar aleminde bir tür telsiz görevi görüyor ve şimdi görünen o ki bende öyle. Ölü insanları görmeye başladığım gerçeği ile barıştım. Nede olsa ölü insanlarla sanki kurabiye dağıtmaya gelmiş izci kızlar gibi iletişim kuran bir annenin yanında büyüdüm .Bu tür şeyler aile içinde olur . Bu yüzden bir kaç ay önce on sekizime girdiğim gün hayalet görmeye başladığımda çok şaşırmadım. Ama bu konuda çok heyecanlı değilim . öyle bir hakkım olsaydı hayatımın geri kalanını bir medium olarak geçirmeyi seçeceğimden emin değilim . Ama bilirsiniz bazı şeyler olur ve siz bununla başa çıkmaya çalışırsınız annem bunu yapabiliyor . Ve bazen çiçeklerle sohbet etmesi dahil Yakamoz Çiçek Evi 'nde hiç hayalet yoktu yalnıca serada tonlarca güzel kokulu bitki vardı . Annem bitkilerin ruhuna uyum sağlamanın çok kolay olduğunu söylüyor . Annem onlara konuşuyor şakalaşıyor yani sevgisini tamamen gösteriyor annem bunları gerçekten yapıyor .

Bahar tatilim gerçekten sıkıcı geçmişti en yakın arkadaşım Hazal genç dehalar için düzenlenmiş bir tür konferansa gitmişti annesi onun üstüne çok gidiyordu. Bu düşüncelerimden annemin haykırışı ile uyandım.

+ Helinn kaç gündür Hazaldan e-mail bekliyorsun bir şey yazmış mı ?

- Aaaa anne unuttum hemen bakıyorum.

koşarak odama çıktım.

( Bir az kısa oldu sadece okur olacak mı merak ettim )

Korkak MediumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin