Wife nak pg club
Aku 33 wife aku 30 dan ada anak satu.
Wife aku ni rapat sgt dgn cousin dia ni (umur
26 perempuan) mmg paling besfren la dua2 pun free hair. Baru2 ni cousin dia buat party birthday tapi buat birthday dkt club. So dah tentulah dia ajak wife aku kan. Aku tak bagi pergi tapi cousin dia merayu2 kt aku suruh bg wife aku pg. Merayu smpi level konon ni birthday dia, this year dia nak celebrate dgn wife aku.So aku pun izinkan la.. aku nk ikut tapi takde siapa nak jaga anak aku tu. So end up aku stay kt rumah jaga anak, wife aku pergi.
Aku n wife bukan kaki minum and tak pernah pun minum jadi aku percayakan dia.
So cousin dia and bf dia pickup wife aku kt rumah around 9pm mcm tu and janji blk after 12am. Wife pki black dress with backless and high heel. (Backless tau bkn braless harap bijak membaca tak tau gi google).
Aku main game online je la dgn member kt PC sepanjang mlm tu smpi la tgk2 jam dah pkul 1am. Aku try call dia tak dapt tapi aku dpt whatsapp dari no. Cousin dia, dia tulis "sayang, phone i abis battery i lupa nak charge -sayang" pukul 11.50am.
Aku call la cousin dia. Cousin dia angkat, bunyi masih bising. Aku tanya dia, tah apa dia ckp pun aku tak tau. Mabuk agaknya. Jd aku call bf cousin dia tu. Pun sama mabuk. Taik kucing betul la.
Dah pukul 2am pun takde update.
Adoi.... Wei, panjang la nk cerita. Nnt aku sambung la. Mmg geram kalau nk cter smpi abis ni.
Aku tak ptt bg dia pergi jugak. Tapi tu la cousin dia merayu2 bagai. Adoi la.
Kalau korang la kan? Apa korang buat?.
Boleh chat di
Telegram ID: rollerballer24
YOU ARE READING
Wife nak pergi club
Short StorySekadar ingin meluahkan apa yg terjadi.. Based on a true event. Telegram ID: rollerballer24