Part 4

1K 3 0
                                    

Fuh. Setelah bergelut dgn mcm2 benda. Baru aku ada kesempatan nak sambung.

Terima kasih la sbb siapa yg baca ni mmg follow ikut part. Takut bersepah. So jika korang yg masuk ni terpinga2 apa benda ni, sila visit profile aku and baca dulu "wife nak pg club part 1" sbb rmi dm aku mcm tak paham2.

Ok. Tarik nafas jap.

Lepas dapat tau dari adik member aku ni yg kata diorg sebenarnya check in satu je bilik suite. Aku mcm agak blank gak la.. sbb bini aku jarang tipu aku. Mlm tu nk tnye tapi bini aku tdo pulak. So takpe aku tunggu esok pagi.

Esok pagi aku g meja makan nak mkn breakfast pastu aku tanya wife aku.

"Mlm tu.. u check in the cousin u je ke or ada org lain?"

Wife aku mcm "huh? What do u mean?". Aku pun ulang soalan tu.. pastu dia kata.. "just me and sh***a (cousin dia) la". Pastu aku trus shoot soalan "siapa tun ****?".

Masa tu, dia mcm buat2 blur. "Tun yg mana ey?" Aku pun sembur lg. "Mana i tau bkn korang lepak ke?". Dia sambung dgn blur dia "kawan bf cousin dia tu ke? Itu tun **** ke? La mana i tau"... "kenapa dgn dia? Mana u tau plx pasal ni"... aku pun kata.. "i tau laa..."

"So korang check in sekali kan?"

Dia terus "apa ni?!, serious fitnah mana u dgr plx ni? Dah la! I pnt la.. u boleh tak percaya i. Tp percaya pulak tah sapa2..

Aku pun mcm diam and say sorry... tak pasal2 dia merajuk. Harap mlm ni dia masak dinner..

Betul jgk ada kemungkinan ia adalah satu fitnah.

Jd aku decide utk jumpa adik member aku tu bwk jumpa member dia (bf cousin bini aku) dan set up nk jumpa kat kedai mamak.

Otw nak pg tu Adik member aku ni cerita la apa yg member dia (bf cousin) cter kt dia. Dia kata mlm tu diorg berempat check in kt hotel four season sbb dua ekor mangkuk ni (cousin bini aku dan bf dia) mabuk tak boleh drive. Tun tu belanja hotel tu harga smpi rm4000 suite. Bini aku sober sbb bini aku tak minum arak,dan mmg tak pernah pun...

So tiba je kt kedai mamak tu. Terkejut beruk bf cousin bini aku tu nmpk aku dtg dgn member dia.(ko ingt cable aku kecik). Member dia explain la aku ni abang dia punya kawan dia dah cter kt aku pasal check in hotel tu.

Mamat tu (bf cousin) boleh nak sengeh2.. "what a small world weii".. aku duduk aku tenung kaw2 aku suruh dia cter apa yg terjadi.
"ok bro aku cter apa aku tau..sbb time tu aku mabuk bai"

Masa kt kauter hotel tu mmg (bf cousin and cousin bini aku ni mabuk) and mmg tun **** tu settle kt kaunter. Tun **** tu mmg dah lama kawan dgn bf cousin dia ni since zaman college lagi. Dia ni mmg byk duit. Dari dulu smpi skrg belanja bf cousin ni.

Dia kata "wife ko baik dowh, dia jaga kita masa mabuk padahal aku suruh blk dlu tapi dia nak jaga cousin dia and plus dont worry bro sepanjang malam aku perasan ramai gila wei lelaki approach bini ko. Tapi bini ko tak layan pun.. tak pandang pun.. dia byk duduk dgn cousin dia je and dance pun dgn cousin dia.."

So smpi bilik. Bilik tu besar.. siap ada ruang tamu. Cousin bini aku tu g ke arah ada bilik with sliding door dlm tu ada dua katil queen.. dia g kt katil tu dan terus tidur, bf cousin dia ni pulak smpi2 baring kt sofa yg ada dkt ruang tamu tu dan bini aku dan tun **** tu pun duduk kt area ruang tamu tu.

Bini aku dgn tun ni berbual bual cerita pasal anak, pasal life, pasal suami. Last2 tun tu ckp dia ada anak 3. Dia kata anak paling kecil dia autism. So diorg rancak berbual Bini aku pun syok berbual. Tiba2 tun tu kata dia ni org yg tak baik n sebenarnya dia jahat. Sbb dia main blkg bini dia, sbb bini dia selalu penat n bila mintak tak layan dan kadang2 bini dia puas cpt buat dia yg terkapai2.

( abis tu! Takkan bini aku pulak ko nak! Sial betul) maaf.. tiba2 panas.. ok sambung..

Bini aku cuba nasihat sikit2.. dia kata tak elok buat mcm tu, mungkin u ptt slow talk dgn dia and plus tak bagus pun if u go behind her with pelacur or anyone u might get HIV or disease. You kena ingt u ada anak that need u..

Tun tu pulak boleh kata, i never did with pelacur nor someone high class hooker.. i did with someone that i like or someone that i like to talk with. Sometimes my staff, sometimes college students, andd.. sometimes someone wife....

Ahhhh duuhhh..

Sambung lg la wei. Kebas dah ibu jari aku ni.


Boleh chat di
Telegram ID: rollerballer24

Wife nak pergi clubWhere stories live. Discover now