Part 5

1.2K 5 0
                                    

Lps mamat tun tu ckp mcm tu.. bf cousin ni kata, bini aku mcm gelak2 je dan pastu bini aku bgn nk pg tandas... tandas ada satu je and ada kt dlm bilik tidur tu...

lps beberapa minit tun *** tu pun bgn gak pg amik air botol kt pantry ada kt ruang tamu.. "pastu tu jela bro... time tu aku dah mmg barai truk tak tau mcm mana, tau2 aku blackout bai."

Bf cousin bini aku tu pun nasihat kt aku "dont worry bro, nothing happen, isteri ko serious baik dowh, aku sure nothing happen lg pun gf aku pun tgh tdo kt dlm bilik tu...

Aku mcm weii... tgh dilema ni..apa yg jadi? Takde jawapan. Boleh plx si mangkuk ni blackout.. aku kena percaya je la yg elok2.

Aku pun blk rmh.. jumpa isteri aku, dia masih merajuk lg tp tgh masak... so aku dtg dr blkng and hug dia. Dia mcm "tepi lah, dah la tak percayakan org".. pujuk punya pujuk. Yes! Dia dh ok dah.. mlm tu dpt la jgk se-round, dia start dulu hihi..best2... ok dah pastu...

Time nk tdo tu. Aku mmg xleyh tdo. Bini aku dh tido, anak pun dah tdo. Sbb memikirkan apa yg terjadi waktu bf cousin dia tu tgh blackout. Aku tak tenteram wei... smpi rasa mcm aku nk set jumpa dgn cousin dia tu nk tnye.. walaupun aku tau mesti la dia tak tau apa2 sbb dah tdo kan...

Aku txt mlm tu juga dgn cousin dia.

"Hi sh***a, ko free tak esok?" Dia pun reply "yoo, esok? Kenapa ya?" Pastu aku kata " aku nk surprise birthday isteri aku, ko kan cousin yg bestie, nk tnye what should i do".. dia pun reply "woooo bestnyyaaa, esok dtg la my office, kt bwh ada coffee shop".. aku pun akhirkan txt dgn "nice... see u sis"

Wei penat jari ni.. takpe kasi Fast foward .

Smpi kt office tu aku jumpa dia, aku duduk, dia pun mcm excited la sbb dia suka surprise2 plan ni.. last2 aku trus bukak topic. "Apa yg terjadi actually that night?". Dia trus jawab "what night?" (Ek eleh buat2 tak tau pulak).
aku trus seriouskan sikit voice aku. "That night la, four season tu. Apa yg jd? I know everything, i know u guys check in together with some VIP shit and it is suite hotel, your bf told me everything".. muka Dia trus mcm berubah.. dia trus kata sabar... sabar...

Dia trus kata " to be honest, i dont know." Aku trus tinggi suara aku "no, u lie! U hv to tell me the truth, please.." dia trus kata "ok but u hv to promise me, please dont tell her please, i love my cousin. I lover her so much, i xnk gaduh."
Then aku kata "yes, i promise, i dont want to destroy your relationship, btw she is ur family"

So cousin dia mula cerita. (Tapi nk cerita pun terhegeh2 tergagap2.... byk errr... arrr...)
So bg aku cerita jela terus. So When isteri aku nk pg tandas. Dia (cousin bini) actually kinda awake ( mcm awake sikit tapi masih mamai) and baring facing the windows. Pastu tingkap tu boleh nmpk reflection..

Sorry terpaksa Sambung lagi.. ye.. aku ingt boleh habis kt sini je.. type punya type rupanya dah panjang aku type smpi tak larat nk type lg...

Tapi takpe aku kasi boost sikit lg la.. pastu cousin dia nmpk after my wife kluar dari toilet. Tun tu masuk bilik and duduk kt penjuru katil and my wife is standing sbb baru klua toilet.. cousin dia kata, "i dgr diorg berborak about how mamat tun tu actually did behind his wife, and mcm mne dia boleh main dgn staff, college student and wife org.." dan dia dgr yg tun tu actually pay them to hv sex dgn dia...
(Mentang2 ko ada duit siot betul)

Dah sambung...


Boleh chat di
Telegram ID: rollerballer24

Wife nak pergi clubWhere stories live. Discover now