15. Η Λάουρα παντρεύεται. Ο Μάξιμος πάει κοντά στην Ραφαέλλα+κρύβεται.

3 1 0
                                    


Ο Φερνάντο έδω στην Λάουρα το γράμμα που της έστειλε ο Μάθιου

Φερνάντο- Γράμμα από τον Μάθιου,πριγκίπισσα μου.

Λάουρα- Με σκέφτεται ο αγαπημένος μου. Λέει ότι σπουδάζει στην σχολή Καλών Τεχνών και όλοι έχουν ενθουσιαστεί με τα έργα του.

Ο Μάξιμος μπήκε ντυμένος ζητιάνος και πήγε στο δωμάτιο της Ραφαέλλας του αμέσως.

Ραφαέλλα- Μάξιμε μου εσύ είσαι αγάπη μου?

Μάξιμος- Βλέπω με αναγνώρισες άγγελε μου.

Ραφαέλλα- Αφού έτσι ήσουν ντυμένος την πρώτη φόρα που σε γνώρισα Μάξιμε μου. Και μετά έγινε ότι έγινε.

Μαξιμός- Τώρα πρέπει να σε σεβαστώ αγάπη μου. Είσαι έγκυος στο μωρό μας.

Ματίας- Με ποιόν μιλάς Ραφαέλλα? Τι δουλεία έχει ένας ζητιάνος στο δωμάτιο σου?

Ραφαέλλα- Είναι ο προσωπικός μου βοηθός.

Η Λάουρα συνέχιζε να διαβάζει το γράμμα του Μάθιου.

Λάουρα- Έμαθε για το γάμο μου και λέει ότι μόλις τελειώσει τις σπουδές του θα έρθει να με διεκδηκήσει. Μου έστειλε και λεφτά για να πάω ταξίδι του μέλιτος στο Παρίσι για να τον δώ.

Ο Μάξιμος άλλαξε την φωνή του για να μην τον καταλάβει ο Ματίας.

Μάξιμος--Σας αφήνω μόνους σας πριγκίπησσα μου.

Μια κοπέλα η Ντανιέλλα τριγύριζε τον Μάθιου και ο Μάθιου την έκανε υποτακτική του για να μπορεί να τρέφεται από αυτή.

Η Ραφαέλλα φοβότανε να μην την πειράξει ο Ματίας.

Ραφαέλλα- Είμαι άρρωστη και δεν μπορείς να με αγγίζεις.

Ματίας- Υπάρχουν και οι πόρνες για αυτή την δουλεία.

Η Λάουρα ετοιμάστηκε για να παέι να παντρευτεί τον Μιγκέλ.

Λάουρα - Είμαι έτοιμη Φερνάντο μου.

Φερνάντο - Είσαι σίγουρη για αυτό κορίτσι μου? Δεν έχω ξαναδεί πιο θλιμμένη νύφη.

Η Ελίζαμπεθ ζήλευε που ο Λεονάρντο συνόδευε την Ιζαμπέλλα στο γάμο.

Ελίζαμπεθ- Ο Εδουάρδος που είναι?

Λεονάντο- Δεν ήρθε γιατί αλλίως όλα τα βλέμματα θα ήταν πάνω του.

Η Βερόνικα έκρυψε τον Μάξιμο στην σοφίτα του παλατιού.

Ελίζαμπεθ- Απαιτώ να έρθει. Θα διατάξω άμαξα να πάει να τον φέρει. Είμαι η βασίλισσα και θα κάνετε αυτό που είπα τώρα αμέσως.

The Royal RomanceOnde histórias criam vida. Descubra agora