Yaa öyle kadın. Sevgi sonsuzmuş ya hani. Elle tutulacak gözle görülecek birşey değilmiş ya. Tüm güzellikleri kalbinin pusulasında rotasında ararmışsın ya öyle işte. Bu sonsuzlukta pusula da sensin rota da gemi de dümen de. Her ne yapsan yolun bana çıksın. Her fırtına seni bana getirsin. Güneşin doğup battığı gök kubbe altında, yüreğinde hep ben olayım. Yüzüne her dokunan su taneciklerinde olucam. Her aynaya baktığında bunu hatırla. Sana dokunan her elin yüzüne bakmadan beni getir aklına. Yaptığın her iyilikle bana da yer ver. Sonra en güzel uykularını ben böleyim. Saatin kaç olduğunu boşver ara beni uyandır seni çok seviyorum de yüzüme kapat. Zamanla işimiz yok. Kelebeklerin ömründen bize ne. Kısa olmasın sevgin. Yıllanmış mey gibi sev. Ne kadar uzun olursa o kadar sarhoş olayım sana. Kalbin kırık yaşama kimseye. Beni düşün hep iyi ol. Seni hıncını yine benden çıkar. Ama ara bir saat sonra. Deniz gibi sonsuz olsun sevgin. Nerde başlayıp nerde bittiği belli olmasın.
En kurak en kötü günlerini düşün. Sonra yine beni koy yanına hayaline. Beni bir mevsimlik solmayan çiçek gibi düşün. Mesela kaktüs gibi. Dokunduğunda acı verse de yine de atamazsın ya öyle işte. Her yolculuğunda bavuluna sıkıştır beni. Yalnız yürürken yolun ortasından değil sağından yürü bana da yer ver solunda. Beklemek seni bıktırmasın. Çünkü benim karım zoru sever. Sonra en sevdiğin şarkıları benim için tekrar dinle.
Gelelimki senin olmaya seni sevmeye. Sana ait olduğumu ve öyle hissettiğimi bil. Başka bir kadında bulamadım ben sende bulduğumu. Huzuru artık doyasıya tadıyorum. Senle arama sadece bizi sokabiliyorum. Gülünce sen geliyosun aklıma, ağlayınca hiç çıkmıyorsun. Ve ben ağlamazdım kolay kolay. En son annem dövdügünde ve babam gururumu incittiginde ağlardım. Erkekler ağlamaz diye birşey yok. Evet gözümden yaş akmaz ama yürek ağlar be kadınım. En dinmeyeni de odur. Adamlıktan düşebilirim gözünde, değerim kalmayabilir. Ama sevgim aynı kalır kadın. Uzak veya yakın önemi yok nefes aldigim sürece ben bilmeden bu kalp seni sevecek. Çünkü seni sevmek kaşına, gözüne, ten güzelligine bağlı değil benim gözümde. Senle birşeylere karışmak denize, toprağa, daglara. Bahar yağmurlarına. En önemlisi de tarihe. Tarihe karışmak bile seni sevmeye yeter. Senle başladımki ben senle biterim. Yüzünü sevsem fiziğini tenini sevsem bir zaman sonra heves olur geçer. Ama yüreğini seviyorum ben. Yaşlansanda denizler yerinde bak her yıl bir bahar var yine yağmur yağar seni severim. Gitsende dağlar yerinde. Kalbim mi o hep aynı yerde bana geldiğin yer nerdeyse orada. Seni sevmek böyle birşey. Yada benim sevgim böyle bişey. Seni herşeyden çok seviyorum kadınım.