1.

96 1 0
                                    

Pov Lisa.

'So, this is or last goodbye!' Ik laat Louis los terwijl de tranen over mijn wangen rollen. 'It is.' Ook Louis heeft de tranen in zijn ogen staan. Ik pak mijn koffer en pak de klink van de deur vast. Nog een keer kijk ik naar hem, terwijl hij naar zijn schoenen kijkt. 'Goodbye Louis' 'Bye Lisa.'. Ik stap naar buiten en loop naar de taxi toe. Terwijl ik in stap kijk ik mog een keer naar hem terwijl hij in de deur opening staat. Louis steekt zijn hand op en ik probeer nog een glimlach te geven, terwijl de taxi gas geeft. 'You want to go to the airport?' vraagt de taxichauffeur. 'yes.' met moeite probeer ik mijn tranen in bewang te houden. Ik stop de oortjes in mijn oor en zet de muziek aan en kijk uit het raam. 'Goodbye Amerika.' fluister ik zacht.

Eenmaal ingecheckt plof ik op de wachtstoeltjes van mijn gate. ik scrol op mijn telefoon en besluit dan mijn broer te bellen. Als hij tenminste opneemt. Bij hem is het natuurlijk al in de avond. De telefoon gaat lang over. heee zussie, hoe gaat het? Wat ben ik blij om zijn stem nu te horen. 'hé Milo, je raad nooit wie er terug komt naar Nederland!'  Zo te horen jij?  vraagt hij en er komt weer een brok in mijn keel. Er valt even een stilte. Gaat het Lies?  Dan kan ik het niet meer tegen houden en bdgin te huilen. Lies?  Hoor ik hem ongerust vragen. 'Miel, het is uit.' ook Milo valt stil. echt, wow... dit zag ik noet aankomen. Halen pap en mam je op?  'Ga met de taxi. Pap en Mam weten nog van niks.' Laat mij je ophalen. Hoelaat kom je aan?
'Echt? In Nederlandse tijd ben ik rond 9 uur op Schiphol.' Tuurlijk, ik heb je gemist! Dan ben ik er rond 9 uur. 'Dankjewel Milo.' Ik doe alles voor je. Tot morgen. ' Tot Morgen.' ik hang de telefoon op en dan kan ik aanboarden.

Pov Milo.

'Goedemorgen jongens.' hij rent naar de keuken tafel. 'Hebben jullie mijn sleutels nog gezien?' 'Wat een haast. Waar ga jij zo vroeg al heen? We hebben opnames vandaag hé!' roept Koen in de hoop dat Milo het hoort. 'Ik weet niet als ik het red vandaag. Mijn zus komt naar Nederland terug en ik haal haar op van Schiphol.' ik kijk nog een keer op tafel en zie dan mijn sleutels daar liggen. ik graai ze van tafel. 'Wow, nou dan moet je maar snel je zus even langs laten komen.' zegt Koen. 'Ja, Koen. jij wel.' ik trek snel mij schoenen aan en haast me naar de auto.

Ik kijk op de klok van mijn auto. Wat de brie, het is al 5 voor 9. Snel parkeer ik de auto en ren naar binnen. Ik kijk op de borden waar Lisa gaat landen. Gelukkig moet ze toch nog wachten op haar koffer, dus dat ik iets later ben zal ze niet merken. Even later kijk ik op mijn telefoon half 10. Het duurt wel lang, maar gelukkig beginnen er wat mensen van de vlucht eraan te komen. Dan zie ik haar zoekend om haar heen komen. 'LIES! LISA HIER!' schreeuw ik zwaaiend met mijn handen. ze kijkt op en er verschijnt de grootste glimlach op haar gezicht en beiden beginnen  we naar elkaar toe te rennen en vliegen om elkaar heen. 'Ik heb je zoooo gemist!' roept ze. 'Ik jou ook.' Nog even knuffelen we elkaar.

'Moet ik je naar huis brengen' vraag ik terwijl we onderweg zijn naar Utrecht. Ze staart voor zich uit. 'Lies?' Ze schrikt. 'Uhm. neee. ik slaap eerst een nacht in een hotel. ik uh. papa en mama weten nog niks. Ik wil even rusten. Morgen ga ik naar ze toe.' 'Zullen we anders even naar mijn huis. Ben je niet zo alleen' vraag ik dan. 'Je woont toch met je youtube vrienden.' 'Klopt, die zijn bezig met opnames. die zijn nog wel even weg.' Lisa knikt en kijkt me dan aan. 'Moet je er niet bij zijn?' 'Jij bent toch belangrijker dan opnames. Ze kunnen wel een dag zonder mij.'

Aangekomen in de Casa laat ik me neer ploffen naast Lisa. 'Hoe komt het dat je relatie kapot is?' vraag ik dan. 'We begonnen langs elkaar heen te leven met al die wereldtour van hem. Dus de liefde viel weg. We houden echt van elkaar maar niet meer dan op een vriendschappelijke manier.' Lisa begint te huilen en ik trek haar naar me toe in een knuffel. 'Rot zeg!' ze knikt. Naar veel bij te hebben gepraat gaat de woonkamer deur open. 'hee Miell!' roept Koen dan en de andere begroeten me ook. Dan zien ze dat Lisa er ook zit. 'Hé jij bent dus de zus van Milo.' zegt Koen en loopt naar haar toe om zich voor te stellen. Lisa lacht en knikt. Ze stellen zich aan elkaar voor en de andere jongens volgen. 'Ik wou haar net naar haar hotel brengen.' Zegt Milo dan. 'Naar een Hotel? Blijf toch gezellig even eten!' stelt Raoul voor. Lisa en ik kijken elkaar aan en ik haal me schouders op.

Best Friends Brother (fanfic bankzitters)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu