Tijdens de speeltijd, stond iedereen rond Jonas. Buiten ik, Robin, Lucas en Andrea, wij stonden ergens anders buiten alle massa. Toen zei Jonas dat iedereen weg moest en hij kwam naar ons. We vroegen waarom iedereen om hem heen stond. Hij antwoorden daarop dat weet ik niet. Maar hij wist wel waarom ze naar hem toe kwamen. Ik vroeg of hij het echt niet wist maar toen zei hij de waarheid. Het komt omdat hij en beroemde voetbalwedstrijd heeft gewonnen. Maar wij weten daar natuurlijk iets van want wij volgen geen voetbal.
De dagen er na kwam hij niet mee naar ons. Hij had vrienden gevonden en wij hadden die van ons. Maar eigenlijk maakte dat ons niks uit. In de klas moest hij niet meer naast mij zitten hij zat nu naast Johannes. En Robin zit nu weer naast mij. Trouwens Robin en ik zitten helemaal van achter in de klas daar zitten de slimste van de klas. En Johannes en Jonas zitten bijna helemaal van voor op de tweede rij.
Omdat we dit jaar al zoveel geleerd hebben en goed gewerkt gaan we op schoolreis elke klas gaat naar ergens anders. Mijn klas gaat naar Italië, de klas van Andrea en Lucas gaat naar Spanje en de hoogbegaafde klas gaat naar Frankrijk. Volgende week vertrekken we dus. En het is voor 3 weken. Dus 3 weken mijn broer niet zien en mijn ouders. Spannend!! Maar ik heb Robin nog altijd. Hij gaat met mee. Ik ben nog altijd super blij dat hij toch naar mijn klas mocht, want anders was ik echt bang om op uitstap te gaan.
JE LEEST
Het verhaal Van een gewoon meisje.
Ficção GeralWord mijn leven nog normaal die vraag stelt Feje een hele tijd. het verhaal gaat over een meisje waarmee haar leven door 1 ding helemaal verandert.