Het plan is bijna tot zijn einde.

1 0 0
                                    

Toen hij in het pakketje lag. En zijn Lucas en Peter (hij is ook mijn peter geworden en daarom noemen we hem zo) nog even naar de directie moeten gaan voor het na te laten kijken. Toen dat in orde was vertrokken ze.
Toen ze over de grens waren mocht Robin uit de doos. Hij was hun zo dankbaar. Ze zijn uiteindelijk na 3 dagen thuisgekomen. Toen hij thuis was is hij direct naar zijn ouders gegaan om ze een dikke knuffel te geven. En daarna kwam hij naar mij gaf een dikke knuffel en daarna een kus.
Hij was me zo dankbaar. Zijn ouders vroegen wat er aan de hand was. En Robin zei dat ik een super goed plan had bedacht om terug naar huis te komen. En morgen gaat mijn begeleider een brief op mijn bed vinden.
Daar staat in:
Beste directie
Jullie hadden beter jullie best moeten doen om me te bewaken want ik ben vrij. Dat pakje was als bevrijding geregeld. En nog iets als jullie me willen komen halen gaan ik en mijn familie en vrienden gaan dan naar de politie voor de school aan te geven voor opsluiting van kinderen en als ze dat te horen krijgen en ook de ouders van de kinderen die bij jullie op school zitten. Dan gaan jullie nog heel hard in de problemen zitten. Dus met andere worden niet doen zou ik denken.
Met vriendelijke groeten van
Robin de prinses.

Het verhaal Van een gewoon meisje.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu