72. bölüm

239 11 12
                                    

Sabah Sadi çok güzel bir kahvaltı hazırlamıştır, önce karısını sonra da kızını uyandırmıştır ve güzel bir kahvaltı yapmışlardır.

Songül: Güzelim, bugün ne yapmak istersin?

Busecik bir süre düşünür.

Sadi: Lunaparka gidelim mi? Senin sevdiğin büyük gemiye de bineriz hem?

Buse: Yok, gitmeyelim. Evde film izlesek olur mu?

Songül: Olur tabi ki, sen nasıl istersen. Ben de mısır patlatırım o zaman.

Sadi: Yaşasınnn.

Busecik anne babasına bakıp gülümsemiştir. Songül ve Sadi bir şey yapmaları gerektiğinin farkındadırlar.

Kahvaltıdan sonra Busecik ve Sadi uzun bir süre film seçmeye çalışmışlardır. Bu esnada Songül de mısırları patlatmıştır. İçeri geldiğinde Sadi ve Buseciğin film seçme telaşını görür.

Songül: Seçemediniz mi hala?

Sadi: Seçemedik, ah bi seçebilsek...

Buse: Baba yaa.

Sadi: Bir şey demedim güzelim.

Buse: Dedin. Kisaye yaptın.

Sadi: Ne yaptım ne yaptım?

Buse: Kisaye, okulda öğrendim.

Songül: *gülerek* miniğim kinaye o, kisaye değil.

Buse: Kinaye mi?

Sadi: Evet güzelim, kinaye.

Buse: Kinaye mi yaptın yani baba?

Sadi: Yok güzelim yapmadım.

Songül: Şu film nasıl peki?

Buse: Yok olmaz.

Songül: Niye?

Buse: Arhan'la beraber izleyeceğiz okulda.

Sadi: Arhan mı? Ne Arhan'ı? Arhan kim kızım?

Buse: Arhan benim arkadaşım baba.

Sadi: Arkadaşın? *Songül'ün uyarıcı bakışları Sadi'yi durdurur* Tabi kızım, tabi arkadaş olun, arkadaştan iyi ne var?

Songül: Demi babası? Ne güzel bak arkadaşlarıyla etkinlik yapıyor kızımız babası.

Buse gülümseyerek babasına bakıyordur. Sadi de gülümsemeye çalışıyordur. Kız babası olmayı çok sevse de bu yönleri onu yerden yere vuruyordur. Mecbur dişini sıkıyordur.

Songül: Bu film nasıl?

Buse: Aaa kuş filmi, olur.

Sadi: Ohh be, sonunda. O zaman *buseciği kucağına alıp koltuğa oturtur* sen burada bekle ben pikeyi getireyim.

Songül: Ben de mısırları ve meyve sularını getireyim.

Songül mutfağa gider gitmez Sadi arkasından gelir.

Sadi: Kim bu Arhan?

Songül: Küçücük çocuk Sadi abartma.

Sadi: Ne abartması güzelim, kızımız elden gidiyor sen bana abartma diyorsun. Hey yavrum hey iki gün sonra baba ben evleniyorum diye gelince görürsün.

Songül: Canım daha 6 yaşında çocuk ne evlenmesi delirme. Senin bu kıskançlık ne böyle? Hayırdır?

Sadi: Kız babasıyım ben, kıskanmak benim en doğal hakkım.

Songül: Canım küçücük çocuğu da kıskanma yani.

Sadi homurdanarak gider.

Günün kalanında hep beraber film izlerler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin