Obr: Aja ( Sto padesát centimetrů čiré hrůzy)
Dalšího dne se Tonda s Nelou zabydlel. U Odboje to bylo o hodně luxusnější, než na co byl zvyklý, měli tréningová hřiště, posilovnu, ale dokonce také lázně. Jen Zbyňa si neustále stěžoval, byl zvyklý na lepší...Tím spíš Tondu trochu vytočilo, když začal nadávat na jídlo, které bylo opravdu výborné, a vždycky ho bylo hodně. Že prý on dostával po večeři kaviár...Tondova rodina měla co dělat, aby každý den zajistila na stůl večeři...
Bydlel v pokoji spolu se Zbyňou a Igorem, a Nela tam měla zřízený takový svůj menší pokojíček s postelí a skříní, oddělený závěsem, aby měla od chlapců mladá slečna trochu soukromí. Tonda ale stejně nepochyboval, že se půjde zapelíškovat k němu do postele, aby ji hladil po vlasech, než usne. Rodiče jim to často vyčítali s tím, že už jsou na to moc staří...
Ještě prošli jednou zdravotní prohlídkou, a dostali své kočky a poštovní sokoly. Ten Květin se jí usídlil na ruce, jako by byl zvyklý tam sedávat, takže bylo zřejmé, že ho měla už předtím.
,, Teda, ale řeknu vám, ta Aja je docela drsná." Mnul si Tonda místo, ze kterého mu děsivá mladá sestřička brala krev.
,, No, ale o Igora projevuje značný zájem!" Uchechtl se Zbyňa. ,, Jeho vyšetřovala o hoooodně pečlivěji, než nás!"
,, Jaký vyšetření mi dělala, a jak, o tom nechci nikdy mluvit!" Zavrčel černovlásek s maskou.
Toho večera měl všechny nové kadety čekat uvítací večírek na jejich počest. Tonda ještě nikdy na žádném večírku nebyl, a tak moc nevěděl, co čekat.
,, Dneska bude mejdan, dneska bude rodeo! Tak koukej dovalit víno, nahlas zapnout stereo!" Prozpěvoval si Igor. ,, Opijem seee, opijem see!" Začal i tancovat. ,, HA! NELA!" Zvolal stejně jako Baba Jaga zvolala HA! IVAN! ,, Tvoje první párty?"
,, Nejsem si jistý, zda by tam měla Nela jít." Ohradil se Tonda. ,, Nemyslíš, že je na to moc mladá?"
,, Však neboj, bude pít jenom pivo!" Prohlásil Igor. ,, Neluš, mažeme!"
,, No moment! Jestli dáš Nele pivo, tak přísahám, že tě osobně vykastruju!" Zasáhl Tonda.
,, Neli...ty bys na ten večírek chtěla jít?" Nela horlivě přikývla a sepjala ruce pod bradou.,, No, tak dobře."
,, Super, tak jdem!"
,, Takhle se dámu o společnost nežádá!" Odstrčil ho Zbyňa. ,, Nelo, byla bys tak laskavá, a doprovodila nás na večírek?" Nela přikývla.
,, A proč jdeš v tom obleku?"
,, Je to ples, ne?"
,, Není to ples, je to spíš něco jako diskotéka."
,, No, a co si mám podle tebe asi tak vzít?!" Vystartoval po něm. ,, Tohle je to jediný slušný, co mi ještě zbylo! Všechny hadry na diskotéky mi zabavili! Mám už jen oblek, asi pět triček, bundu, kabát, a sotva troje kalhoty! Zbytek celé mojí šatny prostě sebrali, a v uniformě kadeta na mejdan jít nehodlám!" Zbyňa byl zřejmě zvyklý chodit na večírky, a dokonce na plesy.
Po chvíli se vydali do vyzdobené tělocvičny, kde se večírek odehrával. Byli tam všichni. Kadeti, rekruti, četaři, střelci, i jejich záchranáři, ošetřovatelé, zdravotní sestry, dokonce i Nejvyšší, kteří ale seděli u svých stolů a shlíželi na ostatní z patra.
Klukům hned nabídli pivo. Zřejmě, když jsou dost staří na to, aby bojovali na život a na smrt, jsou dost stačí i na pivo. Nela samozřejmě dostala džus. Zbyňa se ihned přikradl k pultu, kde se čepovalo, a začal objednávat.
ČTEŠ
Hyper Toxic Odboj
AksiTondovi bylo teprve patnáct, když přišel o své tři bratry, a jeho rodiče podlehli útoku Rabiátů. Zůstala mu jen sestra, která potřebuje pomoct...A tak se rozhodne sám stát členem odboje bojujícím proti oněm Rabiátům, vrahům a travičům. Na své cestě...