Part 6

1.2K 9 11
                                    

Si tun tu dgn confidence kata dia buat dgn semua perempuan (staff,bini org dan college student ) sbb dia give something to them.. dia bagi duit or belikan apa yg dia nak.

Cousin bini aku tu pun bgtau..
Dia (tun) tu bgn dari penjuru katil tu dan pergi slow2 ke arah bini aku yang tgh berdiri tu sambil slow2 pegang tangan dia. Tapi bini aku tolak and act pelik. Pastu cousin bini aku dgr tun tu kata kt bini aku" check your bank account".. And dlm bank account tu tiba2 ada deposited rm30k?!.
Bini aku mcm terkejut and say "apa ni? What? How? And why??"

Flashback: masa tun tu kt kaunter tu, tun ada mintak bank account bini sbb konon bini aku je yg tgh sober kan..sbb konon nnt rm300 deposit duit hotel ni akan return to account bini aku after checkout. So bini aku, cousin dia dan bf cousin dia can use the money after checkout. G mkn ke, g minum ke.. last2 dia guna kesempatan yg ada no. bank account tu utk masuk duit

Ok sambung...

Bini aku mcm terpinga2.. dan yg tun tu cuba nk kiss mulut bini aku, tapi bini aku alih muka ketepi dan kata " no, im someone wife".. pastu tun tu bisik dkt telinga kata " like i said, someone wife and i like u".... tun tu try lg kiss kt leher and bini aku mcm froze dan keras berdiri n tun tu push slowly bini aku kt katil...

Btw kt coffee shop tu aku pg tanya cousin bini aku tu " hoi! Ko tak bgn dan tegur ke! Sial!" Pastu dia jawab "wei, badan aku rasa berat wei! Mata je bukak tu pun kecik je! Aku nk pusing badan pun tak boleh gila"... "ko nak dgr tak? Aku nak sambung ni.. kalau tak aku malas nak sambung..."

Aku pun diam je la..

Pastu dia sambung.. dia kata bini aku kt katil tak gerak. Tun try tu kiss her lips tapi bini aku kata "please no kissing".. then he saw tun kissing her thigh and all the way down on her black dress and pull her panties out. (babi la!).. pastu dia lick.. dan dia ada kata... "pussy u sedap n slight pink, i love it, i never had this taste before it has a sweet strawberry scent on it" ( *aku biasa before main dgn bini aku, aku ada guna product ARC Spray Oil utk besarkan dick aku, and bg main tahan lama.. mmg produk tu bau strawberry.. tak tau la pulak smpi pussy bini aku bau wangi strawberry*) and dia lick agak lama.. Bini aku diam je sepanjang tu dan tahan mengerang.

Cousin bini aku kata " sorry bro, i cant do anything.. aku pun dlm keadaan badan rasa berat and berdebar2 hati ni. What i can do is nampak dkt reflection tingkap dan dgr je.. aku tau ko marah tapi please dont tell her i tell you"..

Aku speechless... aku tanya.. after that apa?

After tun babi tu lick bini aku, bini aku cpt2 turun kn dress tu.. lps tu tun tu duduk beside dia dan kata " can i fuck u? Please...." bini aku kata "please, no..." dan tun tu kata "please.." pastu dia bgn dia amik barang kt bag dia.. dia amik buku cheque dia tulis rm50k.. (shit sial! Td 30k bank transfer + rm50k cheque sbb konon bank dah reach limit nak transfer dan total 80k?!).. dia duduk balik dkt katil dia selit kat bag bini aku. Bini aku tanya "please no, why u do this?..." " i ada suami"... tun tu pun kata " because i like you.." dia trus tolak bini aku baring and dia cuba kiss lips but bini aku tak bagi.. tun tu buka seluar and trus gosok kt pussy bini aku.. bini aku kata " pleasee dont... please.." lps tu tun tu kata "im really sorry i cant hold it" dan bini aku kata "atleast please wear condom. I cant do this"... dan...

(Hmmm)..

Sambung nnt je la..


Boleh chat di
Telegram ID: rollerballer24

Wife nak pergi clubWhere stories live. Discover now