Lucifer pov:
Ojan sötét és nyírkos itt minden. Ez az álom lenne? Furcsa egy álom.
Li: Hello Lucifer.
Lu:Már álmaimban is kísértel vagy mi?
Li: Nem ez nem álom aszt hiszem tényleg itt vagy.
Lu:Az lehetetlen. Hiszen hol vagyunk akkor?
Ekkor Lilith alakja elhalványult és Alastor ált előttem Lilith helyett.
Lu:Alastor? Te ezt hogy? Mikor?
Al: Kacsa lazíts ez csak egy álom én bennem bízhatsz.
Lu: Ez igaz.
Alastor alakja is elhalványult egy őz szerű vörös öltözékű ember ált előttem. Hatalmas mosolya volt egy botja volt cuki szarvas fülei meg szarvai.
Lu: Hello az álmomban. Te meg ki vagy?
Ez fura eddig csak azokkal álmodtam akik fontosak nekem de őt ismerni sem ismerem. Hirtelen minden vörös és arany színű lett körülöttünk.
Al: Alastor örülök a találkozásnak. És maga szabad tudnom kicsoda?
Lu: Lucifer. Lucifer Morningstar. A pokol királya te is pokoli lénynek tűnsz. Várj a neved Alastor?
Al: Igen Alastor a pokol királya a valóságban kisebb mint azt hittem.
Lu: Oh bazdmeg Alastor valakinek de nagy szája lett.
Al: Ezt meg mire véljem?
Lu: Ezt nem értheted. Mert csak egy álom beli kitaláció vagy.
Al: Nem nem értem és nem nem teljesen. Ugyan is a jövőjében szereplek.
Lu: Hát én is ezen gondolkozok mert ha te vagy Alastor pokoli mása.
Al: Én vagyok az kacsa meddig tart míg leesik?
Lu:De miért pont szarvas.
Al: Ezt nem tudom elmondani mivel még nem történt meg. De nem rosz ez a külső teccik.
Lu: Hát fura de remélem hamar felébredek mert ez elég nyomasztó. Nem tudom kihez jut a levél és mi lesz, lett velem.
Al: Ne aggódj kacsa tuti jobban leszel. Malyd találkozunk a jövőben mint Alastor. A rádiodémon.
Lu: Ne hova mész?!
Eltünt megint egyedül voltam. Megjenelent egy démon nagyon hasonlított rám meg alastorra de volt szárnya. Nagyon kicsi volt mint egy baba.
Lu: Oh csöpség te meg ki vagy?
Persze a baba nem tudott válaszolni de gondolom a gyerekünk Alastorral.
Ijen szép lesz? Már allig várom hogy legyen egy közös gyerekünk.Lu: Vajon mi lesz a neved? De gyönyörű vagy.
Aztán ő is elment.
Ekkor Charlie megjelent előttem már nagy volt.
Ch: Kérlek apa beszélned kell az angyali sereggel. Szüksége van rád a Hazbin Hotelben segítened kell nekem.
Lu: Persze bármi is legyen.
Aztán Charlie is elment majd végleg egyedül maradtam. Megint megjelent Lilith.
Li: Egyszer elfognak hagyni mindenki ez a sorsod soha nem leszel egészséges kapcsolatban. Apád is elhagyott mindenki utál. Csak te próbálsz pozitív maradni. De Lucifer nézz már tükörbe. Tudod mit tettél Evaval meg velem száműzetettél minket megérdemled hogy te is szenvedj.
Én már meg se tudok szólalni igaza van. Nem tehettem volna ezt velük. Nem kellett volna beleszólnom. De mennyit büntettem már magam e miatt.
Lu:Én csak boldog akarok lenni. Sajnálom Lilith nem tudod mennyire sajnálom az egészet. Sajnos a regenerálódás miatt soha nem tudtam meg halni de Lilith én. Én... Attól elcsesztem. Atól rosz ember vagyok attól cserben hagytalak téged. Attól olyan depresziós lettem hogy többször majdnem meghaltam. De nem kérek azért bocsánatot ami vagyok azért amit tettem mert ha nem teszem meg lehet hogy még mindig csak 3an lennétek a paradicsomban.
Li: Én utállak most elmegyek és soha többé nem akarlak látni.
Lu:VÁRJ LILITH!
Miért kéne várnia?! Ekkor viszahúzott a valóság. Alastor a nevemen szólított. Kinyitottam a szemem tele volt könnyel a lában be volt kötve. És a hasam is fájt.
Al:Jol vagy?
Lu: Igen majd holnap beszélünk most egy kicsit pihenek. És el is aludtam.
Megint depresziós lettem újra erőt vett rajtam. Inkább nem beszélek senkivel amíg teljesen hejre nem jövök.
________
Ez rövid rész de nekem nagyon teccik. 599szó
YOU ARE READING
Radioapple a világunkban
RomanceEz egy radioappleös shyp lesz. Ez az első könyvem lesz. Kérlek ne öljetek meg a rengeteg helyesírási hibáimért mert nem vok profi, és a nyelvtan nekem sohase ment. +18 as főleg a sok csúnya beszéd miatt meg ha rá veszem magam egykét jelenet is lehet...