Yazdığım ilk fic olduğunu göz önüne alarak okuyun lütfen... Zira gözleriniz kanayabilir.
*
*Luhan her zamankinden daha heyecanlıydı. Bugün koca hunnie'nin doğum günüydü. Belki bugün ondan hoşlandığını ona söyleyebilirdi. Boydan aynadan son bir kez kendine bakıp papyonunu her iki yanından çekiştirerek düzeltti. Kendine tatlı bir gülüş atıp aynanın karşısından çekildi ve doğum günü partisinin yapılacağı binaya girdi.
Heyecanını saklamaya çalışıyordu fakat bu konuda hiçte başarlı değildi. Binadan içeriye adımını attığında her şeyin hazır olduğunu gördü ve böbürlenerek alanı gözden geçirdi. Her şey eksiksizdi. Harikaydı. Kendi kendine düşündü, her şey bu kadar mükemmel iken Sehun ile karşılaştırıldığında yine sönük kalıyordu. Pembe dudakları, gülünce gözükmeyen gözleri ve o asi duruşu herkesi baştan çıkarmaya yeterde artardı.
"Lulu biraz erken gelmemiş misin?" dalga geçercesine sordu Chanyeol. Luhan kafasını çevirip ona baktığında Baekhyun'un da binaya giriş yaptığını gördü. Chanyeol'un yanına gelip yanağına bir öpücük kondurdu ve kolunu boynuna doladı.
"Hazırlanmış mı diye bakmak için geldim." dudağını büzdü Luhan. Onları kıskanıyordu. Onları gördükçe kendini Sehun ile öyle hayal ediyordu ve mutlu oluyordu. Ama Sehun'un erkeklere ilgi duymadığı ortadaydı. Bugün ona ondan hoşlandığını söyleyecek ve bir şans isteyecekti.
"Biz daha hazırlanmadık Lulu. Şimdi eve gideceğiz. Bizimle gel. Hadi gidiyoruz" dedi Baekhyun. Kolunu Chanyeol'un boynundan çekmeden bir dönüş yaptı ve binadan çıktı. Luhan son bir kez içeriye bakıp binadan çıktı.
Arabanın yanına gitti ve arka koltuğa oturdu. Chanyeol şöfor koltuğuna oturmuştu. Arabayı çalıştırmadan önce Baekhyun'a bir öpücük verdi ve gülerek arabayı çalıştırdı. Luhan onlara imrenerek bakıyordu. Chanyeol'un yerinde Sehun'u, Baekhyun'un yerinde de kendini hayal etti. Aslında düşününce çok güzel bir çift olurlardı.
Luhan hayallerine dalıp gittiğinden eve vardıklarını fark edememişti. Baekhyun'un onu çimdiklemesi ile kendine geldi ve arabadan indi. Chanyeol ve Baekhyun önden, Luhan arkadan eve girdiler. Chanyeol ve Baekhyun kahkahalar eşliğinde yatak odasına girdiler ve kapıyı kitlediler.
Salonda koltuğa uzanmış kafası boynuna düşmüş bir şekilde uyuya kalan Sehun'u gören Luhan'ın kalp atışları hızlandı. Gözleri doldu. Yavaş adımlarla yanına yaklaştı. Diz çöküp onun hizasına geldi. Bir süre o mükemmel yüzünü seyretti. Küçük burnuna ve gözlerine hayranlıkla baktı. Bir insan bu kadar muazzam olamazdı. Gözleri pespembe olan dudaklarına kaydığında yutkundu. Kafasını yavaşça Sehun'a yaklaştırdı ve burun buruna geldi. Tekrar yutkunup gözlerini kapattı. Tam dudaklarını onun dudaklarına temas etmiş, onu öpecekken geriye itelendi. Sehun uyanmış ve onu kendinden uzaklaştırmıştı.
"Napıyorsun sen ya?! Sapık mısın!? Yaklaşma bana!" Kaşlarını çatarak bağırdı Sehun. Luhan sırt üstü yere düşmüştü. Bacakları titreyerek ayağa kalktı Luhan. Kalbi kırılmıştı. Dolan gözlerinin o da farkında değildi.
Luhan'a iğrenerek bakan Sehun toparlandı ve oturur pozisyona geçti. Siniri dinmiş gibiydi.
"Bu kadar çekici göründüğümü ve beni öpmek istediğini söyleseydin seni geri çevirmezdim Lulu." Sırıtarak söyledi Sehun. Alay ediyordu. Luhan gayet ciddiydi ve bu dedikleri kırık olan kalbini tamamen parçalamıştı.
Luhan ne yapacağını bilmiyordu. Utangaç bir şekilde gözlerini Sehun'dan kaçırmaya çalışıyordu. Sehun ayağa kalktı. Luhan gözlerini kaçırmayı bırakıp Sehun'un ne yapacağını izlemek için ona baktı. Sehun Luhan'a göz kırpıp kendi odasına girdi. Luhan derin bir nefes aldı ve aldığı nefesi geri verirken kendini koltuğa attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whacky or Lover | HunHan
FanfictionLuhan için bir fırsat doğar ve Sehun'un doğum gününde Sehun'a ondan hoşlandığını söylemeye karar verir. Bu kararın gerçekleşmesi Luhan'ın kıskançlığı sonucu erken olur ve herşey ters gider. * * One shot (tek bölümlük) fictir.