Hikayemizin baş karakterleri:
Yankı ve Ada
Hikayemizde en çok sevilecek çiftler:
Altay ve İlkay
Hikayemizin en sevilmeyecek karakteri:
Nisa
Ve yan karakterler:
Aysu,Enis,Hazal ve EgeAltay Kutlu: Altay,zeki birisidir ama daha önceden yaşadığı hayat yüzünden -hep ezik muamelesi görümüştür,kızlar ona asla bakmazdı-kendine olan özgüvenini kaybetmiştir.Daha önce hiç kalıcı ve gerçek arkadaşları olmamıştır.Müzikle ilgilenmektedir.Olaylara en mantıklı bakan karakter Altay'dır.Kendisi çirkin değildir fakat o bunun farkında olmayıp kendine çirkin demektedir.
İlkay Çolak: Bu karakterimizde çok akıllıdır ve bir o kadarda inatçıdır.Zeki olsa da bunu saklamaktadır.Daha çok eğlenmeyi,gezmeyi ve arkadaşlarıyla takılmayı sevmektedir.Müzik olmadan ne ders çalışabiliyor ne de herhangi bir yapabiliyor.Bazen birşeye kafasını o kadar takıyorki kafasındaki diğer herşeyi unutuyor.Ayrıca Altay'ı anlayabilen tek karakterdir.
Yankı Sapan: İlkay'ın en iyi arkadaşıdır.İlkay,da Yankı'nın en iyi arkadaşıdır.Aynı İlkay gibi sarışın saçları vardır.Bazen olayları sakin karşılarken bazen sinirinden patlamaktadır.Aslında çok anlayışlı biridir özellikle arkadaşlarına karşı.Şakacı ve eğer sevdiği bir arkadaşının sorunu varsa sonuçlarını hiç düşünmeden olaya atlayan birisidir.Bir aile o daha küçükken evlat edinmiştir fakat onlar da Yankı'ya çok yüz vermemişlerdir o yüzden tek aile sevgisini İlkay'ın ailesinden almaktadır.
Aysu Taşkıran:Aysu,az konuşumaktadır fakat konuştuğundada herkesin nutku tutulmuşçasına ağızları açık kalır.Nisa'nın kardeşidir ama onun kadar duygusal değildir.İnsanlara içinden geleni değilde duymak istediklerini söylüyor.Kişisel alan takıntısı var.Son derece aşka inanan bir karakterdir.
Nisa Taşkıran: Nisa,Aysu'nun kardeşi.Biraz duygusal biridir ve ne zaman ne denmesi gerektiğini pek bilmemektedir.-şahsen ben kendimi bu karakterin özelliklerine benzetiyorum-Ayrıca içindekileri saklamaktanda çekinmiyor.Herkesin onun düşüncelerini bilmeye hakkı olduğunu düşünüyor.Eğer düşüncelerini beğenmezlerse onlara yine saygı duyuyor.Biraz saf biri ama rahatsız edici derecede değil.Bu onu tatlı kılıyor.Tatlılığı ile insanlara zara vererek akıllarını alıyor :D
Enis Başoğul: Hazal'ın sevgilisi.Okuldaki eğlence kurulunun başkanı.Çok eğlenceli ve komik biri.Ailesi onu çok seviyor ve küçük bir kardeşi var.İnsanlar genelde onu sever.İşleri asla duygusala ve ciddiye vurmaz.Herkes onun kimseye 1 günden uzun süre küs kalmayacağını bilir.Arkadaşlarına ve ailesine çok önem verir.Fakat asla ama asla ne yaparsanız yapın ciddi olamaz.
Ege Şenol: Ege'de İlkay'dan sonra Yankı'nın en yakın arkadaşı.Komik giyinir ve arkadaşları dışında insanların onun hakkındaki düşüncelerini çok önemsemez.Dikkati üzerine çekmeyi her zaman sevmiştir.Örümceklerden çok çok ama çok korkuyor.Çok başarılı rol yapıyor ve çok espritüyel birisi.Zekidir ve esprileri hep zekice olmuştur.
Hazal Yılmaz: Enis'in sevgilisi.Hazal'da Enis gibi okuldaki eğlence bölümünün başkanı.Onu tanıyan herkes onu çok sever.Çok çabuk anlaşan ve eğelnceli biridir.Hayal gicü çok gelişmiştir.Olayları ciddiyete bağlamak istemez.Hep neşelidir.Derslerinde de o kadar kötü değildir.Enis'in ailesiyle çok iyi geçinmektedir.Kendi ailesi babasının işi yüzünden Dünya'yı dolaşıyorlardı.Enis'in ailesi onun ailesi gibiydi.
Ada Taşçı: Müzikle uğraşıyor.Boş zamanlarında kitap okur,film ve dizi izler.Oyuncu olmak en büyük hayalidir.Bu nedenden dolayı birçok kez ajanslara başvurmuştur.Pek umutlu olmadığı için müzik dalında yerli bir grupta gitar çalmaktadır.Yan flüt çalmayı biliyor fakat yan flütün güzel bir fikir olmadığını düşünüp gitarı tercih etmiştir.Aşka kesinlikle inanmıyor.Kendi hayal dünyasında yaşıyor.Ve kitapları onun sırlarıdır.