vissza a suliba

80 1 2
                                    

Én egy gazdag elökelo arisztokrata csalåd elkényesztetett kurvinckája vagyok.
A nevem sanel krisztina de mindenki csak sanelnek nevezz/hiv/szòlit.

Na akkor felkeltem az én gazdag de kupleràjos ágyamba.
Egyből kimentem a konyhába zabálni a családdal.

Ott volt apu, es anyu es a teso és a szexi mostoha fiu tesom aki 17.9 éves.
megettem a reggeli kávémat és zabáltam hozza egy kis palacsintat.
A tányért ledoptam a főldre direkt és az ripityára tőrt.

Egyből zuhantak is a cselédek és takaritották fel azt mostan.
Tenyér volt tanyer most nincs.
Geci.

Na és futottam kifele a suliba. Én mindig sprintelek a suliba mert az rohattul egésséges . E.
Közben meg a kedvenc azaria számomat halgattam aminek a neve: a fasszopās.

Na kőzben ahogy rohanva szalattam. Át a zebrán egy kocsi direkt elakart ütni de én gyorsan kikerűltem mert én menő vagyok. A kocsi belent egy másik kocsiba amiben egy család ült. Azok meg szőrnyet haltak..

Hat igy jartak ki olyan idiota hogy kocsiba űljon hisz a futás az sokkal egésségesebb.

Ekkor gyorsan 5 perc alatt futottam 5 kilométert és végre beèrtem.

Gyorsan odagaloppoltam a legjobb barinőimhőz.
A nevük olivia és a masik neve meg london. Persze nekem sok barátom van csak azok mind szegényebbek nálunk és mi felsőbbrendübbekk vagyunk mint ők.

Na gyorsan suli elött elszivtunk egy cigit.
És mentūnk is befele az orara.
Osztajfonok; gyerekek  most lekell adni a telefonokat mert.
En: de miért.
Fonok: hát azért mert.

És persze senki se akarta beadni a tili telokat/okostelefonokat.
Mindenki elkezdett reklamálni.
Fönök: akkor ez most rosz lesz nektdk most

Ekkor felvette az osztalyfonok a saját (lopott) telefonját és elkeszte beirni a telefonjába a rendörszámot a telefonkába és mostam megnyomni asztat.

Elkesztűnk kuncogni mert nem tuttuk hogy most mi a fasz lesz.
Na és elkezdett az ajton valaki betörni próbálni.
Egybl odamentem és kinyitottam aztat.
Na és a fegyveres rendorok jottek és mindenkinek lekellett térgyepelnie.
Na és mindenkit megszoptattak mert.
Na és mindenkinek kellett csinålnia 11 szabájos szaltot.

Ekkor mindenkit elkeztek letaperolni/átkutatni a telefonuk után.
Mindenkitől begyűjtötték és betették egy széfbe és azt bezárták és még a tanároknak telójät is bezárták.
Ez azért van hogy még ők se tudjanak segitséget hivni ha baj van.

Ez nőveli a halálozási arányokat hisz ha nem jőn mentő akkor nagyobb eséjjrl hal meg valki. Ez jo mert ez segiti magyarorszàg kihalását.

Nég jo hogy a fideszre szavasztam hisz nagyon okosak. Amiota élet én fideszes vagyok csak narancsßárga polokat hordok.

Na és a nap végén visszakaptuk a telefonokat mostan.
Gyorsan hazaszalattam.

Elmondtam anyámnak az egéss napomat és örűlt neki. Utána anyámmal aluttam egy ágyban mert miért ne xd.
Geci.

csak a fidesz +18Where stories live. Discover now