Jeonghan'danArkadaşlarımla evde film izliyorduk sonra anahtar sesi geldi Dino geldi diye düşündük. Gözlerimiz salona giren Dino ile buluşunca hepimiz şok olduk.
Dino çok fena dayak yemişti. Hemen yanıma oturtup yüzündeki yaraya krem sürdüm ısrar etmemize rağmen kimin yaptığını bize söylemedi sinirlenmişti benim minicik kardeşime nasıl bunu yapabilirler.
______________________________________
Ertesi gün, sabah erken kalktım çünkü dersim vardı. Birşeyler yiyip dişlerimi fırçaladım hazırlanıp kampüse gittim dersin başlamasına az kalmıştı bu yüzden amfiye girip arkalardan bir sıraya oturdum.
Ders çoktan başlamıştı. Amfideki sessizlik birinin girmesiyle bozulmuştu normalde geç kalınmasına çok sinirlenen profesör sınıfa giren baskın olduğu kokusundan çok belli olan çocuğa hiçbir şey dememişti. Çocuk gelip yanıma oturmuştu.kokusu çok baskındı, yakışıklı, siyah saçlı ve uzun boyluydu güçlü bir alfaya benziyordu. Yanıma oturduğundan beri hiç konuşmadı bende konuşmaya çalışmadım ders boyunca tek kelime bile etmeden oturduk sadece arada birbirimize kaçamak bakışlar atıyorduk. Ders bitince eşyalarımı toplarken kardeşim Dino yanıma geldi. Yanımdaki baskın kokulu çocuğu görünce neredeyse bembeyaz olmuştu. Çocukla göz göze geldiklerinde Dino gözlerini kaçırdı. Eşyalarımı toplamama yardım etti ve beni kolumdan çekiştirerek hızla amfiden çıkardı. Dino sinirle konuştu "neden onunla oturuyordun" dedi. Onun kim olduğunu bilmediğimi neden böyle tepki verdiğini sordum. "O beni döven kişi" demesiyle şok oldum.
______________________________________
Delta ve köleleri
Cheol:
sanırım birinden etkilendim
*6 kişi tarafından görüldü*