ilk gun

1 0 0
                                    

Cok mutsuzdum okulumdan ve dogudugum evden ayrilmam gerekiyordu cunki yeni bir yere tasinmistim hic istgemesemde ailem dinlemedi .Arkadaslarimi ve evimi cok ozliyecegim .okulun ilk gunu cok korkuyordum okulun adini bile bilmiyordum sinifa girdigimde yanima bir kiz geldi Jailey bana okulu gezdirdi ve sohbet etik Jailey Hollanadali bir kizdi atlari ve futboll oynamayi cok sever. yeni okulum cok buyuk olmasada guzeldi . ilk gunun gecesi ruyamda bir erkek gordum uzun boylu, kasli ve kahverengi sacli bir erkek yuzu sanki bir dergiden cikmis gibiyidi ilk defa boyle birisini gordum cok kafama takmadim 1 hafta ayni erkegi ruyamda gorene kadar hep ayni kisiyidi ama farlki ruyalar bir gun picnicde ertesi gun okulda el elle .cok garipti cunki ruyamda boyle seyler gormezdim aradan 1 hafta gecti esyalarimi toplayip diger dersime gidecektim karsimda onu gordum uzun boylu,kasli ve kahverengi sacli ruyamadki oglan .Ona sok icerisinde baka kalmistim  ama o gulumseyip gitti o gece onu dusundum yani ben 1 haftadir onu gormustum.Tanimadigim birisini neden gormus olabilirim ki cok takilmayip uyudum.

Aradan bir kac hafta gecmisti ve onu her gun goruyordum kantinde,okul cikisi ve baska bir suru yerde .Benden bir kac yas buyukdu ve cok populerdi okulun butun kizlari ona hayrandi cunki okuldaki tek kasli uzun boylu yakisikli erkek oydu .pek arkadasim yoktu sadece 1-2 tane arkadasim vardi bir gun Jailey beni bir kac kizla tanistirdi hic birisi pek hossuma gitmedi bir tanesi haric Erza bizden bir sinif yuksekti cok zarif bir kizdi. bir gun onunla kantinde otururken onu gordum ruyamdaki prens Erza ''iyyy hic sevmiyorum su cocugu'' dedi ''nasil yani taniyormusun'' diye sordum oda bana anlati ikisi sinif arkadasiymis cocugun adi Shadi'mis Suriyeliymis .arkadasim birden ''asikmisin diye sordu'' ''ne alaka'' diyip ordan ayrildim tum gun onu dusundum evet gercektende asiktim ve Shadi hakkinda daha cok bilgi topladim her ders onun sinifinin onunde onu izlerdim onun hakkina 7/24 konusurdum ama korkuyordum konusmaktan her an red edecekmis gibiyidi ve farkindaydi .bir gun bir kiz sinifin ortasinda bagirmis ''Yagmur Shadiden hoslaniyorrr'' diye herkez sok icerisinde Shadiye bakarken oda ''biliyorum'' diye cevaplamis tabi benim bundan haberim yoktu okula gelene kadar .okula girdigimde herkez bana tuaf bir sekilde bakiyordu umursamayip sinifa dogru yuruyordum arkadasim ''yagmur birisi herkeze senin Shadiyi sevdigini soylemis '' dedigi an nefes alamadim en buyuk sirrimi herkez biliyor muydu artik............

sevdigim cocuktan nefret ediyorumWhere stories live. Discover now