Aradan 40 dakika geçti ve Ege sınıfa girdi. ALLAH KAHRETSİN!
Ona bakmamaya çalıştım ve matematik kitabına taslak çizmeye başladım. Ege yanıma oturdu ve eşyalarını yerleştirdi.
Bir on dakika çocukla ters ters bakıştım."Merhabalar Ege Bey, sizden ricam şu lanet olası götünüzü kaldırıp başka bir yere oturmanız. Yaparsanız çok mutlu olurum."
Ege tam bir şey diyecekti ki sınıfa bir kız girdi. Galiba yeni öğrenciydi çünkğ hiçbirimiz o kızın kim olduğunu bilmiyorduk.
Yerimden kalktım ve kızın yanına gittim.
"Merhaba tanışalım mı?" dedim. Aradan bir beş saniye geçtikten sonra kız benimle konuştu.
"Olur farketmez ben Berrak."
"Bende Elvin. He bu arada istersen sana okulu gezdirebilirim ama ilk önce sınıftakileri tanıtayim sana."
Sınıftaki herkesle kızı tanıştırdıktan sonra sıra Ege'ye gelmişti, kahretsin. Onun yanına geldiğimizde telefonumda...
LAN LAN BİR DAKİKA, BU BENİM INSTAGRAM HESABIM AMINA KOYAYIM?!
Yanlış görmüşümdür ya neyse "Ve bu da bizim Ege, kendisi aşırı mal biridir ondan uzak Allah'a yakın ol tamam mı?"
"Elvin ben mal mıyım senin gözünde? Aşırı kırıldım." dedi alaycı bir şekilde ve elini göğsüne koydu. Bir 5 dakika Berrakla bakıştık sonra yerine oturdu bende yerime geçtim."Elvin." dedi Ege ciddi bir şekilde. İlk defa onu bu kadar ciddi görmemiştim. "Hm?" "Sana takıntılı olan biri olsaydı ne yapardın...?" "Nasıl yani?" "Senin için her şeyden vazgeçebilecek, takıntılı biri... Senin için birini bile öldürebilecek biri..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı Aşk
RomanceOndan nefret ediyorum ama o bana takıntılı, ondan kurtulamıyorum...