Eve geçerler.
Emir " Irmak iyi misin sen"
Irmak" İyim"
Alp emire yaklaşır.
Alp" Emir kızlar iyi değil o şerefsiz aileleriyle ilgili konuştu ya ondan böyle ler galiba"
Emir" Göstericem ben ona"
Irmak" Biz eve gidelim ya uyumak istiyorum "
Emir" Nerye daha yeni geldiniz burdada uyuyabilirsiniz"
Eylül " Bencede ben biraz yanlız kalsam iyi olur"
Irmak" Bende teşekkürler yinede biz gidelim"
Alp" Tamam bari biz bırakalım"
Eylül " Hiç gerek yok"
Emir " Olmaz biz bırakıcaz çıkalım mı"
Irmak" Olur "
Eve gelirler.
Irmak direk odasına geçer. Eylül duşa girer.
Irmağın azından;
Yorulmuştum sürekli ailem tarafından vurulmaktan bende isterdim yanlarımda olmalarını ama onlar başka hayatı tercih ettiler. İstemsizce göz yaşlarım akmaya başladı. Kendime hakim olamıyordum sinirden ne yapıcağımı bilmiyodum.
İrmak masasında duran herşeyi fırlatmıştı. Yerlerde cam kırıkları ve ailesinden kalan son küçük kutu açılıp dağılmıştı her yere o ise yatağının kenarında ağlıyordu. Irmak için hiç kolay olmayan ve kimsenin bilmediği bir şey vardı. Irmak çocukken üst komşusu tarafından defalarca tacize uğramıştı . Korkuyordu yine aynı şeyleri yaşar diye. Korku ve yanlızlığın verdiği duyguyla bağırdı çünkü ne kadar bağırsa içi öyle rahatlatıyordu. Annesini babasını çok özlemişti. Eski anıları gözünün önüne geldikçe kendisinden nefret ediyorum canını yakıyodu. Göz yaşları daha çok hızlanıyordu.
Eylül'ün azından;
Kendimi toparlayıp çıktım duştan ama çok kötüydüm bomboş gibiydim. Üstümü giyip oturma odasına geçtim irmağın odasından sesler geliyordu.koşarak odaya gittim kapıyı açtığımda ırmak kendisine zarar veriyodu yanına gidip engel olmaya çalıştım sakinleşmedi durması için herşeyi yaptım ama durmadı en son suyunun içine uyku ilacı attım her ne kadar zor olsa da içti suyu yatağına götürdüm. Gözlerim dolmuştu. Saçlarını bağlayıp yatağa yatırdım çok kötü gözüküyordu her yer, her şey . Onu uyutup yanında durdum onu o kadar iyi anlıyodum ki keşke elimden bişey gelse.
Emir ve alp eve geçer.
Emir" İkiside iyi gözükmüyordu"
Alp" Aynen öyle arasak mı "
Emir" Bence biraz yanlız bırakalım"
Alp" Offf bilmiyorum ama Eylül'e zarar gelmesinden korkuyorum kendimi kontrol edemiyorum"
Emir" Öyle gerçekten"
Alp" Neden abi daha düne kadar nefret ediyoduk biz bu kızlardan şimdi, şimdi ne değişti anlamıyorum ilk gün için kendime çok kızıyorum o bilekliği hiç almamalıydım"
Emir" Bilmiyorum bende bilmiyorum "
Gün bitter.
Sabah olur.
Eylül irmağın uyandırmaz bügünde kötü olamsına izin veremez ve hazırlanıp çıkar.
Emir" Eylül ırmak nerde"
Eylül" Uyanırmadım gelmesini istemedim"
Alp" Neden bişeymi oldu"
Eylül " Bilmiyorum hiç bişey bilmiyorum tek bildiğim şey ırmak yapamıyo böyle "
Emir" Eylül ırmak nerde nasıl noluyo"
Eylül bişey demeden sınıfa gider. Ders başlar dersin ortasında kapı çalar. İçeri giren ırmak tır.
Hoca" Geç kızım"
Emir alp ve eylül şaşırır. Irmak kimsenin yüzüne bakmadan başka sıraya oturur. Ders boyunca başını hiç kaldırmaz.
Zil çalar.
Emir" Irmak noldu ıyımısın sen"
Irmak " Bilmem nasıl gözüküyorum"
Eylül " Irmak neden geldin dinlenseydin"
Irmak" Yok akşam için teşekkürler "
Der ve kalkar bahçeye çıkar. Banka oturur ve derin bir nefes alır.
Emir" Ben bu çocuğu öldürürüm hala orda sırıtıyo kafayı yiyicem"
Der ve bi anda çocuğun yanına gider sinirli bir şekilde. Keremi kendisine doğru çevirip yumruk atar daha çok yumruklar ama zor ayırırlar.
Irmak" Emir yeter dur öldürüceksin"
Emir" Niyetim o zaten bidaha seni ırmağa dokunduğunu, baktığını görürsem bu sefer yerde değil toprakta olursun anladın mı"
Oğuz keremi kaldırır ve güler
Kerem" Bu daha iyi günlerin "
Der ardından giderler emir sinirden gülüyordur .
Emir" Hala tehdit ediyo ya "
Irmak" Emir iyimisin"
Emir" Sen ıyımısın asıl dün gece ne oldu?"
Irmak" Elini ver bakiyim kanıyo"
Emir güler.
Irmak " Ne gülüyosun elin kanıyo "
Emir" Sen benimi düşünüyosun"
Irmak" Emirr haddini aşma istersen gel bi krem felan bulalım "
Emir gülümser.
Emir" Tamam sustum ama bu gerçeği değiştirmez "
Irmak " Emir çıldırtıyosun insanı ya"
Emir" Sende öyle "
Der irmağın kulağına yaklaşıp.
Derse girerler ardından saatler geçer gün bitter.
Kızlar eve gider ders çalışıp yatarlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☄️kalan son ışık☄️
Storie d'amoreBen ırmak kırıklarla dolu bi hayattan cıktığmı sanıyodum oysa daha yeni batmaya başlanmıştı o kırıklar her seferinde canımı daha çok yakarak hemde herkes dayanabilir diye bişey yok kalan son ışıkta sönmüştü o gün🥀