17. Ο Μάξιμος+ η Ραφαέλλα παντρεύονται απλά. Η Λάουρα εκτός εαυτού.

3 1 0
                                    

Η Λάουρα βρήκε τον Μάθιου μαζί με την Ντανιέλλα. Μόλις την έιδε άρχησε να χάνει την ενέργεια της και λυποθήμησε.

 Η Ραφαέλλα περπατούσε σιγά για να μην αντιληφούν. Ο Τζόνοθαν βρήκε την Ραφαέλλα να τρυγυρίζει στο σκοτάδι και την πλησίασε.

Τζόνοθαν- Τι γυρεύει η όμορφη πριγκίπισσα μόνη της μες στην νύχτα?

Ραφαέλλα- Θέλω να δώ τον Μάξιμο μου.

Βερόνικα- Η αγαπημένη σου είναι έξω με τον Τζόνοθαν. Είναι αρκετά κοντά της.

Μαξιμός- Αν τολμήσει και την πειράξει θα τον σκοτώσω.

Ο Φερνάντο εντόπισε την Λάουρα και την μετάφερε στο δωμάτιο της. Ο Μιγκέλ ήταν πολύ ανήσυχος για αυτήν. Της έδωσε το καρπό του για να πιεί αίμα και η Λάουρα ξύπνησε αμέσως.

Μιγκέλ- Τι έγινε αγάπη μου? Γιατί έχασες τις αισθήσεις σου?

Λάουρα- Κάνε με δική σου Μιγκέλ μου.

Μιγκέλ- Θελεις να κάνουμε έρωτα Λάουρα?

Η Λάουρα ανέβηκε πάνω του και έκαναν άγριο έρωτα γιατί αυτή ζήλεψε που είδε τον Μάθιου με την Ντανιέλλα.

Μιγκέλ- Γιατί ήσουν τόσο άγρια μαζί μου?

Λάουρα- Πενθώ την χαμένη μου αγάπη.

Μιγκέλ- Η θεία σου η Κασσάνδρα απογοητέυτηκε που σε παντρεύτηκα.

Λάουρα- Απαξίω για την γεροντοκόρη.

Η Ραφαέλλα πήγε αμέσως μέσα στον Μάξιμο της.

Ραφαέλλα- Τι είναι αυτά που λές στον Μάξιμο μου αδερφή?

Ο Μάξιμος άκουσε την φωνή της και την αναζήτησε.

Μάξιμος- Ραφαέλλα μου εσύ είσαι?

Ραφαέλλα- Τι έχεις αγάπη μου? Τι σου κάνανε?

Μάξιμος- Είμαι τυφλός πια άγγελε μου. Δεν μπορώ να δω τα όμορφα σου πράσινα μάτια να με κοιτάζουν.

Ραφαέλλα- ΟΧΙ Δεν είναι αλήθεια αυτό είναι ψέματα.

Η Βερόνικα βγήκε έξω να τους αφήσει μόνους τους. Ο Μάξιμος ήθελε να την παντρευτεί αύριο κιόλας.

Ραφαέλλα- Δεν θα με δείς να σου χορεύω και να σου χαμογελάω αγάπη μου.

Μάξιμος- Θα σε βλέπω με τα μάτια της ψυχής μου τώρα αγάπη μου. Θέλω να βρώ ποιος έβαλε αυτή την φωτία και με κατάντησε έτσι και θα το πληρώσει πολύ ακριβά.

Η Ραφαέλλα τον αγκάλιασε σφικτά και κοιμήθηκαν ο ένας στην αγκαλιά του άλλο.

Η Ελίζαμπεθ προκάλεσε τον Εδουάρδο να την φιλήσει. ο Εδουάρδος την φιλούσε και αυτή του χαίδευε τα μαλλιά.

The Royal RomanceWhere stories live. Discover now