Selam, sonunda bu kurgumu düzenlemeye başladım. Hatta düzenlemek bir yana dursun, birkaç şeyi de değiştirmiş olabilirim. O yüzden lütfen kaldığınız yerden değil de baştan okursanız daha iyi olur<3
___________________________________________
2020(pandemi zamanı):
Son bir haftadır olduğu gibi, yine canlı dersteydim. Bir türlü bitmiyordu şu dersler ve aşırı sıkıcı geçiyordu.
Genelde katılmazdım, katıldığımda da telefonu bir yere sabitler ve uyurdum. Ama bugün o kadar sıkılmıştım ki katılmayı bırak ciddi ciddi dersi dinliyordum.
Neslihandan beklenmeyen hareketler...
Birkaç dakikanın sonunda bugün ki tüm dersler bitmişti. "Şükür Ya Rabbim. Resmen dizlerim uyuştu." Diye söylenerek ayağa kalktım. Sonra da yavaş yavaş mutfağa ilerledim.
Bu Corona denen illet yüzünden herkes evlere kapanmış, dışarı çıkma yasağı gelmişti. Bu nedenle oyalanacak herhangi bir şeyim kalmamış ve iyice telefon bağımlısı olmuştum.
Mutfağa girdiğimde annem hararetli hararetli kek harcı çırpıyordu. Hızla arkasından geçerek yanağına öpücük kondurdum.
"Neslihan, kaç defa diyeceğim bana yapışma diye?" Söylenmesini duymamazlıktan gelip dolaplardan birini açtım ve içinden bir paket cips aldım. Evin tek çocuğuydum, ne abim, ne ablam, ne de kardeşlerim vardı. Yani abur cubularımı kimse yemesin diye saklama derdim de yoktu.
Ben odama giderken annem hâlâ söyleniyordu. Neydi bu Türk annelerinin söylenme sevdası?
Odama geçtiğimde günün çoğunu geçirdiğim yatağıma uzandım. Cips pakedini de açım kucağıma yerleştirdim ve tiktoka girdim.
Sırf yedinci sınıf olduğum için ailem tiktok kullanmama izin vermiyordu. Ama çevremde ki herkes kullanıyor ve beni de teşvik ediyorlardı. O yüzden gizlice yüklemiştim. Şimdi de sesini kısmış cips yiyerek tiktok izliyordum.
Birkaç video kaydırdıktan sonra önüme dikkat çekici yeni bir video çıktı. Anladığım kadarıyla shifting denen kavramla ilgiliydi.
Bu kavram daha önce de birkaç kez karşıma çıkmıştı ama ilgilenmemiştim. Fakat şimdiyse beni kendine çeken bir şey olmuştu.
Hızla telefonu kapatıp yataktan kalktım ve cips paketim ile masama geçip laptobumu açtım. Sonra da bu shifting denen şey ne ise araştırmaya başladım.
Bu şeyi araştırırken öyle bir dalmıştım ki zamanın nasıl sular gibi akıp geçtiğini anlamamıştım. Saat resmen yedi olmuştu. Bu da babamın gelmesinin yakın olduğunu söylüyordu.
Biraz sonra odamın kapısının birden açılması ile yerimden sıçradım. "Hadi Neslihan, baban geldi. Sofraya." Anneme boş boş bakıp göz devirdim. "Anne, kaç kere diyeceğim şu odaya yavaş gir diye?"
Annem yine söylenerek içeri gittiğinde, oflayarak ayağa kalktım. Saçlarımı siyah lastik toka ile bağlayıp mutfağa gittim. Annem ve babam yemeğe başlamışlardı.
Bende hiç vakit kaybetmeden yerime oturup yemeğe başladım. Fakat aklım hâlâ shifting denen kavramdaydı. Onun hakkında öyle ilginç bilgiler öğrenmiştim ki aklım şaşmıştı. Ama beni bir yandan da heyecanlandırmıştı. Sonuçta istediğim bir gerçekliğe gidebilirdim. Para sıkıntısı olmadan, dışlanma derdi olmadan, yargılayan insanlar olmadan mutlu bir hayat sürebilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting Nöbetim
RandomDört yıldır shiftingi deneyen Neslihan'ın başarısız denemeleri bir gün son bulur ve kendini The Uncanny Counter gerçekliğinde bulur. Bakalım Neslihan'ın, ya da dr'de ki adı ile Yuna'nın başına ne gibi olaylar gelecek? Omuzlarına binen bu yükü taşıya...