נקודת מבט-מיילי
אשלי..אש? צעקתי את השם של חברה שלי בכל המועדון, איפה היא לעזאזל, הזמינה אותי למועדון המוזר הזה ועכשיו היא נעלמה?! אני שיכורה כל כך שלא יכולתי לכעוס עליה אפילו..
המועדון הזה הפחיד אותי כבר נמאס לי להיות כאן צפוף כאן והשירים לא משהו... טוב הבר נראה לא רע, אני חושבת שלא יזיק לי קצת מים, למה הראש שלי מתפוצץ מי ידע ששלושה כוסות של ג'ין עושים פלאים כאלה.
התיישבתי על כיסא הבר שהיה כל כך גבוה שלרגע לא הצלחתי לעלות עליו או שזה סתם כי הייתי שיכורה..?
כוס מים בבקשה, ביקשתי מהברמן אבל זה לא היה נראה שהוא שמע אז חזרתי בעצמי, כוס מ..
מישהו עצר את דיברתי, כוס וודקה לגברת בבקשה. והברמן הושיט לי את הכוס, או זה לי? תודה אבל אני הייתי שמחה למים.. שתיתי מספיק הערב.
האיש התיישב ליידי והרגשתי צמרמורת קלה, הוא היה גבוה, ונראה כמה שנים טובות מעלי, היה לו קעקועים על הידיים ופירסינג באוזניים, שיער שחור ומבולגן.. היה לו ריח כל כך חזק של אלכוהול שזה גרם לי לרפלקס של הקאה, אבל החזקתי את עצמי.
אז ילדונת מה את עושה כאן בשעה הזאת? אני די בטוח שהמועדון הזה הוא למבוגרים יותר.. רוצה שאולי אסיע אותך הביתה?
צמרמורת נוספת עברה לי בגוף. אם את רוצה אני אוכל להסיע אותך אליי אני די בטוח שאת לא רוצה שההורים שלך ירא אותך ככה.
הוא העביר את האצבעות על רגלי החשופה, ושוב פעם הרגשתי צמרמורת רציתי ללכת אבל לא הצלחתי אני פשוט... קפאתי.
קחי לא שתיתי את הוודקה שלך את יודעת היא לא עלתה לא מעט, והוא הקריב את הכוס לפי. את יודעת את תצטרכי לשלם איכשהו על הכוס הזאת.
"רוצי,רוצי,רוצי" זו הייתה המחשבה היחידה שעברה לי בראש. הוא התקרב אליי יותר והצמיד אותי אליו, הוא שם את היד שלו על הברך שלי ולאט לאט הוא החליק אותה על עבר הישבן שלי.
לא הצלחתי לנשום, קללתי את אשלי על זה שהכריחה לבוא למקום הזה. עצמתי את עיניי ופשוט חיכיתי שכל זה יגמר..
הייי!! תוריד את הידיים שלך ממנה. קול גברי נשמע לידי, פתחתי את עיניי וראיתי שאותו האיש שנגע בי נאבק עם מישהו אחר הם קיללו והכו אחד את השני, והיה רועש כל כך והתחלתי לראות שחור בעניים ו... התעוררתי בחדר של אשלי עם כאב ראש נוראי.
ואוו את ישנה הרבה כבר 16:28, אשלי התקרבה אליי ונתנה לי כוס מים וכדור נגד כאבים.
מה..מה.. קרה מה אני עושה פה? כאב לי הראש כל כך שלא זכרתי כלום.
אשלי סיפרה לי בקצרה מה קרה ואמרה שאחרי שהתעלפתי איזה גבר ישב איתי ליד הבר עד שהיא לא מצא אותי ולקחה הביתה, לפי מה שהבנתי זה היה אותו גבר שאפשר להגיד הציל אותי?
אז מיילי ראית איזה חתיך הוא היה לא מאמינה שאחד כזה מסתובב בברים כאלה.
ספרי לי על זה, אין לי שום מושג איך הוא נראה בשנייה שהוא בא התעלפתי, אבל שמעתי את הקול שלו.. ואוי אלוהים הוא היה נשמע כמו אל. אז ספרי לי איך הוא נראה?
אוקיי אז העיניים שלו ממש נצצו יש להם צבע ירוק אמרלד ושעיר בצבע שחור כמו הלילה , הוא גבוה ונראה שהוא כמעט בגילינו.. אולי קצת יותר, מי סופר באמת?
טוב לפחות יש לך את המספר שלו או משהו? הייתי רוצה להודות לו.
סורי אבל הוא לא נתן את המספר שלו ולא חשבתי על זה כל כך, את יודעת בסיטואציות כאלה איך אני אמורה לחשוב בכלל על משהו?. טוב אז כנראה הוא לא הגורל שלי.. אבל אני מקווה שיום אחד אני אוכל להודות לו.
YOU ARE READING
חוטי הקשר
Romanceהספר מדובר על אחים חורגים ועל האהבה האסורה שלהם. הספר עדיין לא גמור אבל אני אשמח שתקראו אותו ותהיו איתי בתהליך כתיבה שלו, ואשמח שתכתבו לי את דעתכם ואם יש לכם רעיונות אתם מוזמנים לכתוב. תודה לכל מי שקרא ❤️🙏✨