YazarJimin uyandığında başında çok kötü bir ağrı vardı yüzünü buruşturmuştu aklına dolan anılarla kafasını kaldırmış etrafına bakmıştı.
Jiminin sol tarafında sandalyeye bağlanmış jungkook vardı sağ tarafında ise babası vardı oda sandalyeye bağlanmıştı.
Bi dakika ne?
Jimin şaşkınlıkla babasına bakmıştı eğer onları kaçıran babası değilse kimdi?
Jiminin başının ağrısı artmıştı burada ne oluyordu Allah aşkına?
Jimin düşüncelere dalmıştı tam bu sırada kapı açılmış ve aylar önce gördüğü adam yüzündeki piç sırıtmayla ortaya çıkmıştı.
Tabi ya demişti jimin içinden o orospudan başka kim ola bilirdi ki zaten.
Bay Jeon ortaya çıkmış ve sırıtarak "ah sonunda uyandın sevimli damadım" demiş ve sırıtmaya devam etmişti.
Jimin sinirle dişlerini sıkmış ve dert ses tonuyla konuşmaya başlamıştı "sikik orospu ne istiyorsun bizden?!"
Bay Jeon "tch tch hiç yakıştıramadım damat" demiş jiminin önüne bir sandelye yerleştirerek oturmuştu.
"Anneni kimin öldürdüğünü bilmek ister misin?" Bay Jeon'un yüzünde artık hiç bir duygu belirtisi yoktu.
Jimin konuşmamıştı bay Jeon'u dinlemeye karar vermişti.
"Annen ve ben çocukluk arkadaşıydık ona deliler gibi aşıktım fakat o zamanlar fakirdim dedenin beni kabul etmeyeceğini hiç düşünmemiştim. Bir gün tüm cesaretimi toplayıp dedene gittim ona Dianaya aşık olduğumu söyledim ama o inanmadı daha sonra diana geldi ve bana beni sevmediğini söyledi kulaklarıma inanamadım ilk ve tek aşkım beni sevmediğini söylüyordu ayrıldım oradan bir kaç gün sonra Diananın biriyle evleneceğini duydum şok olmuştum ama elimden bir şey gelmiyordu evliliğe karşı çıkamadım düğüne gizli bir şekilde katıldım ve Diananın mutlu olduğunu gördüm eğer o mutluysa bende mutluyum dedim ve anneni bıraktım ama her şey aylar sonra gerçekleşti baban annene çok kötü davranmaya başladı o zamanlarda annenin yanında hep ben vardım ama bunu kimse bilmiyordu annen gün geçtikçe bana aşık oldu belki birlikte olabilirdik ama baban öğrendi daha sonra sevdiğim aşık olduğum kadını hiç acımadan öldürdü bense o andan sonra mahvoldum kendimi toparlamam çok zor oldu..."
Bay Jeon donmuş çocuğa baktı jimin tepki veremiyordu yani annesini... babası mı öldürmüştü?
Bu nasıl mümkün olabilir? Jiminin gözleri dolmuştu başını çevirip babasına baktı babasının kendisine suçluluk dolu gözlerle baktığını gördü bu onu paramparça etti annesine ne kadar bağlı olduğunu ne kadar çok sevdiğini babası çok iyi biliyordu.
Jiminin gözünden göz yaşları akmaya başladı daha fazla tutamadı onları annesinin güzel gülüşü geldi aklına daha sonra...o çocuk geldi aklına uğruna canını vereceği çocuk geldi aklına ona neler neler yapmıştı babası kendisini durdurmak yerine tüm suçu meleğinin üzerine atmış ardından kendisinin meleğine yaptığı her şeye göz yummuştu.
Jimin düşüncelere dalmışken babasının zayıf sesini duydu "affet beni oğlum" demişti jimin daha konuşamadan bay jeon babasına türlü işkenceler etmişti jimin ağzını dahi açmamıştı babası bunu hak ediyordu.
Bay Jeon bay parkı en sonunda öldürmüş ve sandalyeye bağı olan çocukların yanına dönmüştü.
"Size çok büyük bir iyilik yapacağım ve direk öldüreceğim" demiş ve sırıtmıştı.
Bay Jeon korumalarına işaret ederek hepsinin kafasına silah dayatmıştı "üzgünüm çocuklar ama hepiniz ölmeyi hak ediyorsunuz" bay jeon konuşmuş ve yüksek sesli bir kahkaha atmıştı.
Bay Jeon arkasını dönmüş ve "güle güle çocuklar" demiş ve yavaş yavaş depodan çıkmıştı.
_____
Umarım beğenirsiniz
Sınır: 20 yorum
Geçmeyeceğini biliyorum ama neyse 😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya/jikook
FanficTAMAMLANDI jimin "bay jeon ben mafyayım bebek bakıcısı değil" jeon "jimin senden başka güvenecek kimse yok istediyin her şeyi sana veririm lütfen ona destek ol ben öldükten sonra yalnız kalmasını istemiyorum helede bu kadar çok düşmanlarım varken" j...