❀2.Ᏸ𐒀̈ႱᏬ̈𐒄❀/18+/

170 20 4
                                    

Zevkmi? Acımı?..

≻───── ⋆✩⋆ ─────≺

𝗔𝗦𝗜𝗟'𝗗𝗘𝗡...

Gözlerimi hafif aralamaya başladığımda gelen tuhaf uğultularla hafif gözlerimi kısarak baktım. Sallanıyordum? Yumuşak bir yere konulmanın rahatlığıyla yatakta yüz üstü dönerek sağ ayağımı kendime çekerek uykuma devam ettim. Belimin iki tarfından tutularak sert bir şekilde çekilmemle kalçamı arkamdaki kişini kasıklarına sert biŕ şekilde çarptığımda inledim.

"Teper', kogda ty prosnulsya, my mozhem nachat. " dedi ve kalçamın arasındaki baskıyla ben daha ne olduğunu anlayamadan eteğimi yırtarak yatağa attı. Kolumdan tutularka sırt  üstü çevirerek göğsünde büyük pençe izi olan bana yaklaşarak kucağına aldı. Diğer üçlüde etrafımda toplandılar. Önümdeki adamın beni yere bırakarak fermuarını açıp aletini çıkardı ve dığerleride. Lan bunlarınki benim bacağım kadar! Ve daha tam kalkamamışlar. Kesin yırtılıcaktı. Ufff! Zaten bunların boyuda uzundu kesin vajinam yırlılıcaktı kesin. Kısır olduğum için hamile kalmamama tekrar ve tekrar şükür ettim. Önümdeki adam saçlarım yavaşça elini geçirerek kafamı kaldırdı. Buz mavisi gözlerini koyu kahve gözlerime çevirdi. Ne istediğini anlayarak iki elimi aletine sardım.

Soğuk... gözleri kadar soğuktu.

Sakince nefes alarak büyük kalın başını ağzıma aldım. Aleti ağzımın içinde erirken biraz daha aldım. Hırıltılı bir inlemeyle saçlaŕımdaki elini daha çok bastırarak boğazıma kadar girmesini sağladı. Elimi bacakalarına koyarak hafif ittirdim. Ama kımıldamadı bile. Saçlarımdaki elini ileri-geri yaptı bir süre onun yanındaki adam büyük elini çeneme koydu. Aletini ağzıma aldığım adam saçlarımdaki elini yumuşattığı zaman geri çekilerek derin nefes aldım bir süre.

Yeşil gözlü olan çenemden tutarak ayağa kaldırdı. Önümdeki mavi gözlüye ittirdi. Ellerimi karına kaslarına koyarak destek aldım. Arkamdaki yeşil gözlü adam belimden tutarak kalçamı kasıklarına sertçe çarptı. Tutunacak yer olmadığı için önümdeki adamın göğüs yakalarından tuttum. Aletini kalça arama geçırerek sürtüyodu.

Kafamı önümdeki adamın göğsüne başımı koyarak derince inledim. Ard arda inlemelerim arasında sağımdaki yeşil gözlü adam çenemden tutarak kendine çevirdi. Vişne çürügü dudaklarıma baş parmağınaı sürttü. Ve dudaklarıma bakarak
" İçine gire bilirmiyiz? " dedi. Bana sorulan soruyla ilk afallasamda hemen kendimi toparlayarak konuştum. " hayır desem girmiyecekmisiniz? " dedim.

Hepsi gulerken çaprazımdaki adam gülerek kafasını iki yana salladı. Önümdeki adamın yakalarından sıkıca tutarak içime girmesini bekledim. Deliğime yaslanan aletle avucumun içindeki kumaşı daha çok sıktım. Aletini deliğime girmek için bastırdı zorda olsa başını içime soktuğunda acıyla çığlık attım. Onumdeki adamın göğsüne anlını daha fazla bastırarak kendimi sıktım. Bunu sevmiş olacakki içimde onu sıktığım halde içime yavaştan girmeye başladı.

Açı çıkıklarım odanın her tarafında yankılanırken içimde çıktı. Derin nefeslerle dinlenirken arkamdaki beni kucağına aldı. Önümdeki adam bacaklarımı kollarına atarken diğer ikisi sağıma ve soluma geçmişlerdi. Önümdeki adam vajinama baskı yaparaķ yavaşça içime girmeye başladı.

Arkamdaki deliğime aniden girdiğinde gözlerim kayarak acıyla inledim. Içimdeki iki alette hızlanırken inlemelerim bağrışlara dönüşmeye başlamıştı. Arkamdaki beden beni belimde tutup sertçe içime girerken ellerimi saçlarına geçirip " biraz ya- aahhhh! " deliğime bir kişinin daha girmasiyle gözlerim gériye doğru kaydı. Konuşmak istiyordum ama inlemelerim durmuyordu.

[ RANDEVU EVİ ]  // BxBxBxBxb // +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin