18 Μάξιμος+ Ραφαέλλα χορεύουν μαζί. Η ανακοίνωση του Μάξιμου στο δέιπνο.

3 1 0
                                    

Ματίας- Η αδερφή σου πήγε να συνεχήσει την δουλειά της στον οίκο ανοχής που εργάζεται.

Ραφαέλλα- Τι είναι αυτά που λές για την αδερφή μου?

Βερόνικα- Παντρέυτηκε επιτέλους το ερωτευμένο ζεύγος?

Ραφαέλλα- Βερόνικα ποιά είναι η δουλεία σου?

Βερόνικα- Δουλεύω σε ένα οίκο ανοχής.

Ραφαέλλα- Λές ψέματα. Αφήνεις τον καθένα να σε αγγίζει και να σε φιλάει?

Μάξιμος- Αγάπη μου μην ασχολήσε μαζί τους. Πάμε έξω να γιορτάσουμε που επιτέλους παντρευτήκαμε αγάπη μου.

Η Ραφαέλλα πήγε να κάνει εμετό γιατί ανακατεύτηκε όταν έμαθε τι δουλεία έκανε η αδερφή της.

Ριχάρδος- Παντρευτήκατε και δεν μου το είπατε? Συγχαρητήρια Βερόνικα και Μάξιμε.

Ο Ριχάρδος νόμιζε ότι ήταν η Βερονίκα που παντρεύτηκε και ο Μάξιμος.

Βερόνικα- Με συγχωρήτε πατέρα αλλά θέλω να μείνω μόνη μου με τον άνδρα μου και να τον φροντίσω. Ο θρόνος μου είναι έτοιμος?

Ριχάρδος- Φυσικά κόρη μου. Εσύ Ραφαέλλα να πάς με τον Ματίας πίσω στο βασίλιο του.

Η Λάουρα ήταν αναστατωμένη που ο Μάθιου θα έκανε μωρό με άλλη.

Μιγκέλ- Λάουρα τι θα κάνουμε με το θέμα του μωρού?

Λάουρα- Θα πάρω το μωρό το Μαθιού.

Μιγκέλ- Είσαι ερωτευμένη μαζί του?

Λάουρα- Εννοείτε αυτό. Εσύ θα είσαι μόνο ο εραστής μου και θα ικανοποιείς τις ανάγκες μου. 

Ο Μάξιμος δεν ήθελε να μείνει μόνος του με την Βερόνικα.

Μάξιμος- Λυπάμαι πολύ αλλά εγώ δεν σε θέλω.

Βερόνικα- Μα έχουμε την ευχή του πατέρα μου τώρα.

Ο Μάξιμος δεν άφηνε την Βερόνικα να τον αγγίξει. Ο Τόμμας τον βοήθησε να πάει στο δωμάτιο της Ραφαέλλας.

Μάξιμος- Ήρθα εδώ πέρα με την βοήθεια του Τόμμας. Θέλω να χορέψω με την γυναίκα μου. Μου χαρίζεις αυτό το χορό άγγελε μου?

Ραφαέλλα- Εννοείται αυτό πρίγκιπα μου. 

Η Ραφαέλλα άκουσε μια μουσική να ακούγεται κάτω από το μπαλκόνι της. Ο Μάξιμος είπε στον Τόμμας να βρεί τους μουσικούς του παλατίου και να τους πεί να παίξουν μουσική για να χορέψουν ο Μάξιμος και η Ραφαέλλα. Η Ραφαέλλα τον καθοδηγούσε και του έδειγνε τα βήματα μέχρι να νιώσει άνετα και να πάρει πρωτοβουλία αυτός. Ο Μάξιμος άρχισε να φιλάει την Ραφαέλλα παθιασμένα.

The Royal RomanceOù les histoires vivent. Découvrez maintenant