Part 2

21 3 1
                                    

-Minden rendben?-kérdezte tőlem Billie,miközben kávéztam és épp néztem a napfelkeltét..
-Persze..csak sok volt a tegnap..
-Nekem mondod?
Billie le ült mellém és már ketten néztük a napfelkeltét...
-Kérdezhetek valamit?-y/n
-Na?
-Benny-nek te tényleg a barátnője voltál?
-Ja..
-Sose mesélt?
-Rólad?
-Vagy akár a barátnőjéről...
-Nem..De nem akarok erről többet beszélni...
-Rendben..Amúgy hogy aludtál..?
-Kb 1 órája aludtam el..
-Oh...Sajnálom..
-Nincs baj..ki adtam magamból..
-El megyek a kulcsodért..most..
-Itt maradhatok addig?-kérdezte szerényen Billie
-Persze!Nyugodtan...valahol a dohányzó aztalon van a tv távirányító..De van xboxom is:)
-Köszi..

Mikor épp indultam volna,Billie megbökte a hátam..megfordultam majd megölelt..szoros ölelés volt..de vissza öleltem.Nagyon jó ölelés volt..éreztem hogy Billie nagyon a szakadék szélén volt..és az áldozat az ő..

Mikor oda értem Benny-hez egy szó nélkül oda adta a kulcsot..de nem bírtam ki..
-Benny..
-Mivan?
-Miért csinálod ezt?
-Mit?
-Tudod te jól..
-A tegnapról van szó?
-Igen Sherlock
-Hát te basztad el..
Na erre...
-Hogy tessék?Nem én kurogattam 3 csajt!Csak azért hogy egy kicsit is férfinak érezzem magam..nem vagy te olyan macsó amennyire te azt hiszed,egy el keseredett kis seggfej vagy aki azt hiszi hogy attól alpha hogy lányokat basz át..Látnád most Billiet...De nem érdemled azt meg hogy valaha is a szemedbe nézzen újra..Sőt Lisa-t se érdemled meg..Arra vagyok kíváncsi hogy anyád meg apád mit mondanak...Mert hogy az ő kis fiuk maga a tökély ugyebár..de a gyűlekezet nő tagjait végig farkalta..azon csodálkozom hogy még nincs egy darab zabi gyereked sem..szerezz életet te nyomorúlt és ne másokét baszd el mert képtelen vagy a gép elé ülni és a jobb kezeddel randizni..

Erre már nem szólt semmit...csak bevágta az ajtót..nem vagyok rá büszke hogy így nyilvánultam meg..de megérdemelte..
Mikor végre a saját otthonom ajtaját nyitottam ki azt láttam hogy Billie el aludt a kanapén..be takartam majd le ültem az asztalhoz leptopozni...

Ő vagy én?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang