FOTOĞRAFTA İKİZLER VAR
Sayıca bizden üstünlerdi.Belkide güç olarak da,ama fazla olmamız lazımdı.Toby gibi birine yenik düşecek kadar düşmemiştik daha .Toby , Dael a dalga geçerek baktığında İkizlere bakarak konuşmaya başladı.
-Kızları damı kavgada olsaydı ki ?
İkizlerden birisi dayanamayıp gülerek konuşmaya başlamıştı.
-Eğlenceli olur.
Dael yumruğunu sıktığında derin nefes alarak sakinleşmeye çalışıyordu.
-Kızlar karışmayacak.
Dael ın kolunu tuttuğumda Toby e dalga geçercesine bakıyordum.
-Kız olmamız fark etmiyor.Toby yeterince bunu anlamıştır.
Bizimkiler dayanamayıp büyük bir kahkaha attıklarında Dael kolunu omzuma koyarak Toby e dalga geçercesine bakıyordu.Karşı taraf ise Toby haricinde anlam veremeyerek bize bakıyordu. Toby derin bir nefes aldı ve irkilerek kendine geldiğinde konuşmaya başladı.
-Fazla konuşmadınız mı?
Dael tam bir şey söyleyecekken Luke sesini yükselterek konuşmaya başladı.
-Neyi bekliyoruz biz halledelim artık şunların işini !
Dael gözlerini kırpmadan Toby e bakıyordu.Bakışlarını Toby den çevirip bana baktığında ciddi ifadesini yüzüne takarak konuşmaya başladı.
-Belinda yıda al ve git buradan.
Bir şeyler söylecekken Toby lerin arkasından Bessy nin sesi duyuluyordu.
-Biz bu kavgada isek onlarda olmak zorunda.
Kaşlarımı çatmış bir vaziyette Bessy e bakıyordum.Bu kız ciddi anlamda haddini aşıyordu.Hiç bir şey demeyip sustuğumda elimi belime koyarak yere bakıyordum.Elimi belimden indirip bakışlarımı tekrar karşı tarafa çevirdiğimde Beth , Bessy nin yanına gelerek konuşmaya başladı.
-Karşımızda duran Belinda arkadaşımızın kısaca komik bir yaşantısını anlatıyorum.Hoşlandığı çocukla konuşurken çocuk ondan kurtulmak için eşcinsel numarası yaptı.
Dedikten sonra büyük bir kahkaha atmıştı.Belinda ya baktığımda ise sinirden gözlerimi dönmüş bir şekilde Beth e bakıyordu. Ashton , Belinda nın yanına gittiğinde ise yakın bir mesafede konuşmaya başladı.
-Özür dilerim.
Belinda hızla kafasını Ashton a çevirdiğinde şok olmuş bir şekilde ona bakıyordu. Luke baktığımda ise gözlerini büyütmüş bir şekilde Ashton a bakıyordu .Belinda bir kaç saniye boyunca yere baktıktan sonra konuşmaya başladı.
-Konuşmanın zamanı değil.
Ashton kafasını bir kere salladıktan sonra Dael ın yanına geçmişti. Karşı tarafa baktığımd Toby ikizlere gözleriyle işaret yaptıktan sonra bize doğru yürümeye başladılar. Dael ise telaşlanarak bana bağırdığında Luke lerle birlikte hızlı hızlı yürümeye başladı.
-Gidin buradan!
Belinda yanıma geldiğinde telaşlı bir şekilde suratıma bakıyordu. Toby bir kaç adım daha atıp koşmaya başladığında Dael da ona doğru koşuyordu. Bunlar tam bir birilerine çarpacakken araya hızlı bir şekilde stajyer girip ikisini de yere savurmuştu. Dael anlam veremeyerek etrafına bakındığında zorla da olsa ayağa kalkmıştı. Şok olmuş bir şekilde Dael a bakarken kendime gelip koşarak Dael ın yanına gitmiştim. Dael ayağa tekrar tam kalktıktan sonra bizimkilerin yanına gicekken stajyerin bize seslenmesiyle durmuştuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum #wattys2015
VampireOn altı yaşımda öldüm ben.Yaşarken adeta bir ölüye döndüm , hayallerim düştü yanaklarımdan.Düşünemedim hiç bir şeyi.Daha doğrusu düşünmeye gerek duymadım.Ve bir gece sabaha devrolurken öğrenmiştim ; Ben bir vampirdim. Kirli sayfalarım silinecekti ve...