Τι μου έχεις κάνει

4 2 0
                                    

Λέιλας Pov

Καθίσαμε πολλές ώρες με την Άιρα κοιτώντας τον ουρανό και ακούγοντας μουσική . Προς έκπληξη μου τα γούστα μας εκεί ταιριάζουν. Δεν είπαμε κάτι άλλο μετά από την τελευταία μας συζήτηση. Καθόμασταν αμίλητες έως ότου νυστάξαμε και πήγαμε στα δωμάτια μας . Πρέπει να παραδεχτώ κάτι στον εαυτό μου . Έτσι και αλλιώς δεν έχω και άπλετο χρόνο να το κάνω . Πρώτη φορά ένιωσα τόσο οικεία με έναν άνθρωπο χωρίς να μιλάμε . Ένιωθα ασφάλεια χωρίς να κινδυνεύω από κάτι . Ήταν ωραία. Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια . Ένιωσα ωραία .

Η επόμενη μέρα με βρήκε στην κουζίνα του παλατιού. Ετοίμαζα μόνη το πρωινό μου και μιλούσα με το προσωπικό. Τόσα χρόνια με ξέρουν και ποτέ δεν μου φέρθηκαν σαν να με φοβούνται. Αντίθετα με φρόντιζαν σαν παιδί τους . Είχαν βεβαια εντολή. Αλλά και άλλοι έχουν και δεν το κάνουν .

Τελειώνοντας το φαγητό μου βγαίνω στο διάδρομο και συναντάω τους γονείς μου .

Λέιλα: καλημέρα μαμά. Καλημέρα μπαμπά

Σαμάνθα : καλημέρα κόρη μου . Πώς είσαι ?

Λέιλα: Μια χαρά .

Τζόναθαν: ελπίζω να ξεπέρασες το χθεσινό περιστατικό και να έβαλες τα πράγματα στην θέση τους μικρή.

Λέιλα: Ναι μπαμπά .

Τζόναθαν: χαίρομαι που το ακούω και ελπίζω να είναι αλήθεια

Γνέφω καταφατικά και φεύγω . Γνωρίζω ότι σε κάποιες ώρες θα τους δώσω μεγάλη πίκρα . Αλλά και μεγάλη ανακούφιση. Θα ξεμπερδέψουν από εμένα.  Όπως και όλοι οι άλλοι .
Στο δωμάτιο μου υπάρχουν πολλά μηνύματα από τις δίδυμες. Δεν τα απαντάω όμως . Ούτε τα ανοίγω . Μπορώ να μαντέψω τι λένε . Ντύνομαι γρήγορα και πάω να βρω τον μάγο Μπλέχεν. Έχουμε εξάσκηση μαγείας σήμερα . Ίσως η τελευταία μας . Φτάνω στο σημείο και βλέπω εκεί και την Άιρα . Μου ανακοινώνουν ότι θα εξασκηθεί και αυτή μαζί μας σήμερα . Χάρηκα. Αλλά ταυτόχρονα φοβήθηκα μήπως καταλάθος την πληγώσω.

Η άσκηση είχε ως εξής . Εγώ θα έριχνα μπάλες μαγείας προς το μέρος της με σκοπό να την πετύχω και εκείνη να τις αποφύγει. Αλλά και εκείνη θα προσπαθούσε να μου επιτεθεί και εγώ να την αποκρούσω.

Άιρα: Έλα μικρή. Δείξε μου τι μπορείς να κάνεις .
Λέιλα: Κρίμα δεν είναι να μείνω χωρίς φύλαξη?
Άιρα: εγώ θα έπρεπε να φοβάμαι μην μείνω χωρίς δουλειά .

Και το παιχνίδι ξεκινά . Προσπαθώ να την πετύχω όμως οι επαγγελματικές της κινήσεις είναι πολύ καλές . Αποφεύγει και αποκρούει κάθε χτύπημα μου εντυπωσιακά. Αλλά και εγώ δεν την αφήνω να με πλησιάσει σε απόσταση μεγαλύτερη των 5 μέτρων. Αυτή η διαδικασία συνεχίζεται για τουλάχιστον 45 λεπτά . Και όμως δεν φαίνεται να έχει κουραστεί ούτε στο ελάχιστο. Μα τι αντοχές έχει τέλος πάντων. Αφού έχουμε ξεπεράσει την μια ώρα και έχω λαχανιάσει αρκετά την χάνω για  δευτερόλεπτα από το βλέμμα μου και νιώθω ένα χέρι από πίσω να με τραβάει και να με βάζει στο πάτωμα . Η επόμενη εικόνα είναι η Άιρα από πάνω μου να με πιέζει στο έδαφος . Κλείδωσαν τα βλέμματα μας . Κοκκίνισα... Γιατί κοκκίνισα... Από την κούραση θα είναι .

Ευλογημένη Κατάρα Donde viven las historias. Descúbrelo ahora