משטרה?

52 6 0
                                    

אמור:
ישבתי מול חוף הים כמו שנה ביום הזה, המחשבות מציפות אותי, דמעות גדולות יורדות לי מהעיניים .
"פאק!!!!!" אני צועקת לים ומרשה לי להתפרק.
הפעלתי את השירים שלי בטלפון והתחלתי לרקוד בחוף הריק והקסום שלי את השיר שמרגיע אותי תמיד.
יד גדולה תפסה את כתפי והסתובבתי במהירות "מה קורה בובה?" ערס שבא אם החבורה שלו שואל אותי ומתקרב ואני מתרחקת כמה צעדים וכול 3 הבחורים מתקרבים משמעותית "בן זונה!" אחד צועק ושהשניים מאחורה נופלים לחול ואז ראיתי אותו, נאור שלי בא להציל אותי?! .

"אחי זה לא מה שאתה חושב " הבחור התחנן ואני התרחקתי מהשוק שלא עבר "נאור לא" אמרתי שראיתו את אגרופו נוחת על לחיו של הבחור המטרידן "אתה באת לאנוס את הבחורה שלי? " שאל והבחור ונפל לאחור ונאור התיישב עליו ואיגרף לו את הפאקינג פרצוף "אתה נגעת במה ששלי?" צעק והתקרבתי וניסיתי והוריד אותו ממנו ובעיניו היו אש של נקמה טהורה  "למה הלכת?" שאל "הייתי חייבת המחשבות מציפות אותי" אמרתי בשקט והוא קם מהבחור שלא זז ותפס בפניי ליד השקיעה שכול הבחורים על הרצפה "למה הלכת אפרוחית?!" שאל "מה עשו לך?!" שאל ודמעות ירדו מעיניי ומהר שמענו סירנות של משטרה .

נאור:
14 שוטרים עמדו בפתח של ההר שממנו יורדים לחוף הבודד שנשקים בידייהם " תרים ידיים וגם את" אמרו ואמור שלי הרימה ישר וגם אני , הם אזקו את שתיינו והכניסו אותנו לניידת...

ישבתי בתא מעצר ואת אמור שחררו "אתה לחדר חקירות" אמר גבר שמן קירח שדומה לדמות ההיא ממשפחת סימסון והקרחת שלו זהרה כאילו השמן תינוקות של פאף דידי מרוח עליו.

ישבתי בחדר חקירות אזוק לשולחן והגבר השמן ואם הקרחת של פי דידי עמד ועשה לי סחרחורת מרוב שהלך הלוך ושוב "אתה עוד קטין לא חבל שיהיה לך תיק?" שאל וראיתי את שנאתו בעיניו "אני לא מתחרט , הצלתי את הבחורה שלי" אני אומר והוא צוחק וכול הריח של הכלבים בא מהפה שלו והוא משעין את ידיו הקבביות על הולחן ונשען ולרגע אני חושב שהשולחן יקרוס באמא שלי.
" 'הבחורה שלך' היא במקרה אחותך?" אמר בלעג  "החורגת " אני מהיר לו והוא נותן לי כאפה "זה לא מעניין אותי "אתה מבין שברגע זה אני יכול לתבוע אותך על הרמת יד על קטין? פומבה (חיה מהסרט מלך האריות)" אני אומר לו והוא מתעצבן "איך קראת לי?!" שאל ועמד מעליי "סליחה תוכל לזוז שכחת להתקלח אדוני" אני אומר שהריח של הזעה שלו בא לי לאף "חוצפן בן זונה" הוא אומר "אה ודרך אגב אתה לא פומבה, אתה פסחזון החזיר מהסיפור שלמדתי בשיעור ספרות " אמרתי בלעג ובחיוך רחב והוא יוצא בטריקת דלת.
השוטרים של היום..  לכו תבינו...

החזירו אותי לתא וענת נכנסה אם חליפת עורכת דין "איזה יפה את ענתוש" אני מתחנף "אל תתחנף " היא אומרת ואני מחייך וקורץ לה  "את אוהבת את זה " אני אומר והיא מגחכת "כן אולי קצת... בלי התחנפויות יהיה לך תיק במשטרה " היא אומר באופן רציני ואני משנן מה שהמחנכת שלי אמרה להגיד לאישה במחזןר.. נזכרתי "את יפה ורזה " אני אומר והיא צוחקת "שובב.. יאללה מה קרה שם?" מה אני אמור להגיד לה? , אה ענתושי אני מאוהב בתחת של הבת שלך שהיא גם אחותי החורגת ובאתי להציל אותה?

פרק הבא ב6 לייקים

אהבה בהפתעהWhere stories live. Discover now